۱۳۹۶ مهر ۴, سه‌شنبه

در رکاب ولایت فقیه: رمال ها و شورهای حسینی: حضور سعید توسی در مراسم محرم امسال


گزارش تکان دهنده از حضور حاج سعید توسی قهوه ای در مراسم آشورایی حسین ابن علی در مدرسه ی قرآنی اصحاب امامت وابسته به سازمان اقامه ی نماز رژیم. بر اساس گزارشی از شهتاب تیوز، حاج سعید توسی که با وجود انجام کارهای منافی عفت و تجاوز به کودکان پسر زیر هژده سال، در زمره ی متجاوزین به عنف و همچنین بچه بازی جای می گیرد، در حالی همچنان از پیگرد قضایی مصون مانده است که ارتباطات خود با بیت دیکتاتوری رژیم را برقرار نگاه داشته است.

علی زهتابی معاون امور پرورشی مناطق تهران که فرزند سیزده ساله اش نیز قربانی تجاوز حاج آقا توسی است، در حالی دست به افشاگری علیه این جرثومه ی نجاست الله پرست زده است که با تهدید جانی و از دست دادن جایگاهش روبروست.

عمام اوسین (اوغ) از توله های پس افتاده از ماتحت فاتی زهار، طی مراسمی در سالگر سقط شدنش به دست پسران اموی عرب خود، ضمن تجلیل از مقام قرآنی حاج آقا توسی به دلیل ولایت مداری و حب اله بیت، ایشان را الگوی بزرگ جوانان برومند مسلمان دانست و از درگاه الله تعالی خواستار علو درجات برای ایشان شد.

هادی قم کمره ای از فرزندان یکی از کارکنان دفتر نمایندگی بیت رهبری در استان قم نیز، یکی دیگر از قربانیان تجاوز حاج آقا توسی است. وی هفده ساله و زاده ی قم می باشد که از هفت سالگی در زیر نگین عقیق استاد سعید توسی به تلمذ قرآنی پرداخته و به خوبی به شیوه های خوانش قرآن کریم و تجوید و صوت آگاه است. وی در بیست و چارمین همایش سالانه ی قرآنی رژیم به مقام نخست دست یافت و توانست کوس افتخار را هر چه بلندتر و البته رسواتر فریاد زند !!

با آرزوی تعجیل در فرود آمدن هزرط عمام عن (عج) با ماتحت بر سر علم افراشته ی حاج آقا توسی، همه ی شهدای بدر و حنین را به دستگاه ولایت پرور اسلام عزیز هواله می کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر