۱۳۹۶ آبان ۲۸, یکشنبه

دمکراسی و حکومت مردم سالاری در سوئد غوغا می کند !!

روند همه گیر شدن دمکراسی و حکومت مردم سالاری در سوئد دارد غوغا می کند !! به همین خاطر به همه ی سینه چاکان اسلام تحمیلی، این دین صلح و رحمت !!، پیشنهاد می شود با اهل و عیال و اولاد خودشان هر چه زودتر به سوئد، دانمارک، بلژیک و فرانسه قدم رنجه کنند تا از مواهب غیر قابل شمارش آن، از جمله تجاوزهای دسته جمعی و اذیت و آزار برادران الله پرستشان که همچون سپاهیان داعش، به شکلی فله ای و ملیونی برای تسخیر اروپا از سوی فراماسونری جهانی ارسال شده اند، بهره ببرند.



روزانه ده ها و سدها زن در اروپا و به ویژه در آلمان و سوئد و فرانسه و انگل ایس، به دست مسلمانان پیرو محمد ابن عبد الله صدر اسلام، مورد اذیت و آزار قرار گرفته و چک و چانه های ظریفشان خورد و خاکشیر می شوند یا بر سر و رویشان اسید می پاشند و یا دست و پایشان را بسته، به آنان تجاوز گروهی می کنند و راه را برای پذیرایی از حوریان بهشتی آماده می کنند.


تا سال ۲۰۳۰ و بر پایه ی روند دمکراسی، کلیه ی اروپا خالی از سکنه ی بومی شده و این قاره به دست جهادگران اسلامی تسخیر و خلافت اسلامی در سراسر این قاره مستقر خواهد شد. همه ی شهروندان بومی کشورهای یاد شده به آمریکا و استرالیا فرار کرده و ساکن خواهند شد. پایتخت خلافت اسلامی اروپا نیز در شهر "آتن" خواهد بود و این همه شدنی است، زیرا فرمان فرمان فراماسونری جهانی است.


همین جستار در کیهان سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر