۱۳۹۶ بهمن ۸, یکشنبه

قرآن پژوهشی: الله مومنانش را از دوستی با این دسته از مردم برحذر می دارد

در ادامه ی داستان فرمان الله به الله پرستان مبنی بر دوست نشدن با یهودیان و مسیحیان و کفار، الله ضدیت خود را متوجه آن دسته از مومنینی نیز می کند که با کفار دوست شده اند. هر چند این فرمان، بیشتر به تهدید و خط و نشان کشیدن می ماند و یک مرزبندی محکم میان الله خونریز و کفار و دوستانشان می باشد. کفاری که خود الله ادعا کرده آنها را آفریده، اکنون به عنوان دشمن معرفی می شوند و الله خود را دشمن آنان می داند و از برده های مومنش می خواهد که با آنها دوست نبوده و دشمن باشند.


این آیه، یکی از توجیه های بنیادین قرآنی مبنی بر دشمنی با دگراندیشانی است که آخوند بر اساس تفسیر شخصی خود به حسب آن و همچنین کمک گرفتن از فاضلاب حدیث و سنت محمد زن باره، همواره مردمان بسیاری را از دم تیغ گزرانده و علیه بسیار ملت ها و کشورها اعلام جنگ کرده، جنگ ها به راه انداخته، خاندان ها برانداخته و خون ها ریخته است تا کلام الله در سرزمین های نامسلمان به بهای ریختن خون مردمانشان، جاری گردد:

ای کسانی که ایمان آوردید، کافران را به جای مومنان، به عنوان دوستان خود نگیرید. آیا می خواهید با این کار برای الله دلیل آشکاری بر ضد خود پدید آورید ؟

سوره ی نسا، آیه ی ۱۴۴
In English

تهدید الله نسبت به دوست نشدن الله پرستان با کفار تا بدان پایه است که در جای دیگری از قرآن، بدانها هشدار می دهد چنانچه از دستورش پیروی نکنند و با کفار دوست شوند، هم خودشان زیان می بینند و هم پس از آنان افراد دیگری را خواهد آفرید که آنان در بست حلقه به گوش فرمان های آدم کشی الله باشند و از هیچ چیز و هیچ کس نترسند و با گستاخی بیان می کند که هدفش از این همه سرسختی نشان دادن و دشمنی کینه توزانه با کفار چیست: "جهاد در راه الله !!":

ای کسانی که ایمان آورده اید، هر کس از شما که از دین خود برگردد، به الله زیانی نمی رساند. الله به زودی گروهی را می آورد که آنها را دوست دارد و آنها نیز او را دوست دارند. آنان در برابر مومنان، فروتن و در برابر کافران، سرسخت و گردان فراز هستند، در راه الله جهاد می کنند و از سرزنش هیچ سرزنش کننده ای نمی هراسند، این برتری الله که به هر کس بخواهد می دهد و الله گشایشگر داناست.
سوره ی المائده، آیه ی شماره ی ۵۴

یاوه گویی در تازی نامه از سوی الله تا بدان پایه ادامه پیدا می کند که عنوان می کند هتا با پدر و مادر خود هم در صورتی که کافر باشند یا کافر شوند، دوستی نکنید، چرا که آنان هم ستمکارند !! یعنی از دید این الله بیشعور، همه ی مردم جهان به جز الله پرستان، آن هم آن دسته از مومنانی که هیچ دوست مسیحی و یهودی و کافری نداشته باشند - جمعیت الله پرستان 1.2 ملیارد نفر است -، انسان هایی ستمکارند و مشمول دشمنی و جهاد و عذاب الهی از سوی الله پرستان می شوند. این چنین جهنمی را که الله به دنبال برپا کردنش بر زمین است، بارها و بارها رخ داده و کشت و کشتارها شده است و قطع به یقین الله امید آن روز موهوم را می برد که این جنگ به اصطلاح حق علیه باطل، تبدیل به جنگی جهانی شود تا یک باره و برای همیشه بتواند هر کس که جز او را پذیرفته است یا هتا هیچ کس را به عنوان خدایی موهوم نپذیرفته است را قلع و قمع و سلاخی کند !!:

ای کسانی که ایمان آورده اید، پدران خود و برادران خود را دوستان واولیای خود قرار ندهید، اگر کفر را بر ایمان ترجیح دادند وکسانی از شما که آنان را دوست و ولی خود قرار دهند، پس آنان ستمکارانند.
سوره ی توبه، آیه شماره ی ۲۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر