۱۳۹۶ دی ۱۸, دوشنبه

وقتی خمینی دیکته می گوید !!

زمانی بود که آیت الله خونخوار خمینی، به منظور فریب مردم و اغقال جوزدگان شورشی، درباره ی پشتیبانی سپاه و ارتش از مردم دری وری می گفت. به یاوه ی وی، این دو سازمان نظامی باید همیشه پشتیبان مردم باشند، چرا که اصل و اساس مردمند و هتا جان رهبر یعنی خودش و جانشینش هم باید فدای همین مردم شود !!


البته ساز و کار دروغ در رژیم های دیکتاتوری، ساز و کار منحصر به فرد خودش را دارد. دروغ هایی سازمان یافته، حرفه ای و جهت دار که مقاصد سردرمداران رژیم را برآورده سازد. یک جور "خدعه بازی" است !!

در تظاهرات ۷۸ و ۸۸ دیدیم که این موجودات دو پایی که تظاهرات می کردند، نه مردم بودند و نه ایرانی؛ بلکه دربست از مریخ فرستاده شده بودند !! برای همین هم، سرکوب خونین آنان موجه بود. سپاه هم لازم نیست به پشت مردم برود، از همان جلو کارش را می کند !!

آخوند هم رفتنی است. یعنی هر چه باشد او هم چون ظاهری انسانی دارد، یک روز فتیله ی عمرش به پایان می رسد و با نوشیدن ریق رحمت الهی، سرانجام جان به جان آفرین موهوم تسلیم می کند و دل از دین و دنیا می کند و به بهشت رهسپار می شود. اما مسئله اینست که پیش از رفتن عادی آخوند و بسیجی و سپاهی به جوار حق همیشه فقط تماشاگر، ما خود کار این آخوندهای از دیروز تا امروز دله و خداجو را یکسره کنیم و دنیا و دینشان را روی سرشان هوار کنیم. این شدنی است، فقط نباید خیابان ها را ترک کنیم !!

سرنگونی حکومت ها حق مردم است. اگر رژیمی با رای مردم بر سر کار نیامده باشد، اعمال هر چه بیشتر خشونت، طبیعی است و حق مردم است. اسلن فکرش را بکنیم، می بینیم مردم نمی توانند خشونت لازم را به خرج دهند، چون نه تفنگ و باتوم و گاز اشک آور دارند و نه رخت نظامی می پوشند و نه برای این چکمه پوشی ها پول می گیرند. پس خشونت مردم، همان حضورشان در خیابان هاست که از سوی رژیم تحمل نمی شود. گور بابای اصل ۲۷ قانون اساسی کزایی رژیم !!

اما ارتش و سپاه و خدمه ی نیروی خادم انتظامی هم از خجالت ملت درآمدند؛ ۲۴ کشته و بیش از ۱۵۰۰ بازداشتی در سراسر کشور !! طوری در خیابان ها حضور سنگین قماش باتوم به دست دیده می شود که انگار میدان جنگ است و همه ی آن صدها هزار نفری که برای اعتراض به موجودیت رژیمی دروغگو، خونریز و فاسد به خیابان های شهر خود آمده اند، مزدور و عوامل آمریکا و انگل ایس هستند !!

دیکتاتور از دیکته گفتن خوشش می آید، اما ما دیگر اهل دیکته نوشتن نیستیم، ما می خواهیم فقط انشا بنویسیم !!





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر