۱۳۹۶ بهمن ۲, دوشنبه

یورش به دومین دختر دوچرخه سوار در دی ماه

متین معززی، قهرمان اسکیت سرعت زنان ایران در حال دوچرخه سواری بود که یک موتور سوار خودش را به او رساند و با لگد، او را به روی زمین پرتاب کرد.



رویداد مشابهی نیز حدود ۱۰ روز پیش در قم رخ داده بود؛ یورش هایی که از سوی مخالفان حزب اللهی دوچرخه سواری زنان انجام می ‌شوند. متین معززی درباره ی رویدادی که برایش رخ داده، روز ۲۹ دی ماه در اینستاگرام با عنوان "چند كلمه تاسف و درد" نوشته است:

"ممنونم از همه‌ ی عزيزانى كه حامى ورزشكاران هستن، هتا با یک كلمه حرف. يه سرى هم هستن فكر می كنن كارشون درسته و به ما انرژى می دن ولى اشتباه می كنن. مردم عزيز شهر و كشورم !! ما مجبوريم تو جاده تمرين كنيم. بوق زدن شما مارو خوشحال نمی كنه، فقط عصبى می شيم يا می ترسيم و خستگیمون صد برابر می شه. اسلن لازم نيست وقتى مارو می بينيد، دستتونو بكوبيد روى بوق. امروز تمرين بودم، یک موتور با آخرين سرعت اومد كنارم، چسبوند به دوچرخه و با لگد منو پرت كرد تو جاده".

متین معززی پرسیده است:
"چى می شه يه آدم به اين سطح از شعور می رسه ؟ با خودش چى می گه ؟! اگر به یک دختر در حال تمرين لگد بزنه، چه حس خوبى پيدا می كنه ؟! خيلى دارم فكر می كنم كه چه طور می شه كه یک نفر اين كارو انجام می ده. اگر بيمار هستيد، خودتونو درمان كنيد. اگر بيمار روانى تو خونه داريد، ببريد درمانش كنيد. كلى زخم رو دست و پامه و اميدوارم زانوم دوباره ضربه‌ بدى نخورده باشه..."

متین معززی یکی از سه ملی‌ پوش گلستانی تیم‌ های ملی اسکیت است که حدود دو سال سابقه ی هموندی در تیم ملی را در کارنامه اش دارد. او افتخارات و عناوین بسیاری را در طول سالیان فعالیت خود در این رشته کسب کرده است و یکی از بهترین اسکیت سواران تیم ملی به حساب می ‌آید.


تارنمای "قم اسپرت" نیز چند روز پیش گزارش داده بود که پس از نیمروز یک شنبه ۱۸ دی، در خیابان "خاک‏ فرج" قم، یک موتور سوار به صورت عمد از پشت با یک دختر دوچرخه سوار تصادف می‌ کند. این دختر هم تعادل خود را از دست می ‌دهد و از ناحیه صورت و سر به شدت آسیب می ‌بیند.

این دختر گفته است:
"داشتم با آرامش کنار خیابان به سمت منزل رکاب می زدم، اما ناگهان ضربه ای را حس کردم و دیگر نفهمیدم که چه اتفاقی افتاد تا این که صدای کسی را شنیدم که می گفت خانم خانم... و به هوش آمدم. مرا بلند کردند و نشاندند روی جدول کنار خیابان".

شاهدان به این دختر گفته اند یک موتور سوار عمدن به او زده و فرار کرده است:
"از درد کتف و شانه و دستم زدم زیر گریه".


بر اساس این گزارش، دختر دوچرخه سوار از لحظه ی تصادف چیزی را به خاطر ندارد. پس از این رویداد، پلیس و آمبولانس به محل حادثه می روند و دوچرخه سوار را به بیمارستان منتقل می کنند. این دختر دوچرخه سوار که نخواسته نامش فاش شود، گفته است صورتش صدمه دیده، دستش شکسته، کتف و شانه و گردن و زانویش درد می کند:
"داداشم رفته محل تصادف ولی کسی را پیدا نکرده است".

او گفته که برادرش شکایت کرده است، اما اقدامی برایش انجام نداده اند.

همین جستار در کیهان سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر