۱۳۹۶ دی ۳۰, شنبه

زامبی های الله پرست در مالزی با شعار منحوس و همیشگی "الله اکبر"

به تازگی یک ویدیو در اینترنت پخش شده است که اوج سنگدلی و شقاوت نهادینه در میان الله پرستان را، یک بار دیگر آشکار می کند. آنها در حالی که دو انسان را به خاک و خون کشیده اند و هیچ دفاعی ندارند و در حالی که شمارشان بسیار زیاد است، در برابر چشمان پلیس مالزی، دو نفر را با چوب و چماق آنچنان شدید و کوبنده کتک می زنند که به ذهن هر کسی می رسد که به قصد کشت، آنها را قصاص می کنند.


اینکه جرم آنها چیست، معلوم نیست؛ اما، هتا اگر مجرم واقعی هم بوده باشند و هتا مرتکب قتل و تجاوز هم شده باشند، ضرب و شتم آنان به منظور کشتن، آن هم در برابر چشمان به اصطلاح ناظمان قانون و امنیت، یک رویکرد متوحشانه و یک بربریت محض است.

اینها نه داعش هستند و نه القاعده و نه بوکوحرام و نه جندالله !! اینها همان الله پرستان عادی هستند که روزانه ۱۷ رکعت نماز به کمرشان می زنند و در برابر الله خونریز مدینه خم و راست می شوند. اینها مردمی عادی هستند که با خانواده هایشان زندگی می کنند و از این هم دنیا را دارند و هم آخرت را و قرار است به بهشت کزا نزد الله بروند، بر خود می بالند و بقیه ی عالم و آدم را منحرف و گناهکار و نجس و کافر می پندارند.

این حرامیان کیستند ؟ از کجا آمده اند و از جان انسانیت چه می خواهند ؟!




"آنان آرزو می کنند که شما هم مانند آنها کافر شوید تا با هم یکسان شوید، بنابراین از آنها دوستانی انتخاب نکنید تا اینکه مسلمان شوند و در راه الله هجرت کنند؛ پس هر گاه از این کار سرباز زدند، هر جا که آنها را یافتید، آنها را بگیرید و بکشید و از میان آنها یار و یاوری اختیار نکنید".
سوره ی النسا، آیه ی ۸۹

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر