۱۳۹۷ خرداد ۲۰, یکشنبه

کورش کلهر: ایران فدرال یعنی تجزیه ی ایران


در نشستی که دو روز پیش در دانشگاه جرج واشنگتن برگزار شد، برخی از عناصر تجزیه طلب همچون "عبد الله مهتدی" سرکرده ی گروهک تروریستی و تجزیه طلب پانکرد کومله و نیز مزدوران عرعربستان همچون "سید علیرضا نوریزاده" و "محسن سازگارا" نیز حضور داشتند. اما فرد میهن پرستی نیز در میان دیگر میهن پرست، به عنوان یک شاخص نیز وجود داشت. این فرد که یکی از مشاوران شاهزاده "رضا پهلوی" نیز می باشد، کسی نیست جز "کورش کلهر".

کورش کلهر که در پی تنشی که در این نشست به خاطر رویکردهای تجزیه طلبانه ی دریوزگان اسراییل و آمریکا و هتا یکی از خبرگان بازنشسته ی سازمان سیا به نام "جرج کیو" به وجود آمد و موجی از خشم و ناخرسندی بزرگی از سوی عناصر میهن دوست باشنده در نشست نسبت به سخنان آنان به وجود آمد، پشت تریبون رفت و به عنوان "یک ایرانی کرد"، مواضع میهن پرستانه ی خود را که در واقع همان دیدگاه های میهن پرستانه ی همه ی ایرانیان نیز می باشد، بر زبان راند. سخنان کورش کلهر را در اینجا ببینید:


او افزود که ایران بر خلاف آنچه که از سوی تجزیه طلبان تحریف می شود، هرگز فدرال نبوده است و از اینرو گزشته ی "غیر فدرال" ایران، البته که الگویی برای آرمان تجزیه طلبان خجالتی امروز نخواهد بود که به دنبال تجزیه ی ایران هستند، اما آن اندازه شرافت و دلاوری ندارند که سخنان را رک و پوست کنده بر زبان برانند.

در واقع، تجزیه طلبانی که چون گرگی در رخت میش پنهان شده اند، کسانی نیستند جز همه ی گروهک های تروریستی و مسلح پانکرد و پان بلوچ و پان عرب.

ائتلاف نیروهای اپوزوسیون ایران

ائتلاف نیروهای اپوزوسیون ایران
ائتلاف نیروهای اپوزوسیون ایران
به گفته ی کورش کلهر، پدر بزرگ و اموی وی فرنشین بزرگ ترین ایل کرد یعنی همان ایل کلهر بوده و هست و ایشان همیشه خود را ایرانی کرد می دانسته اند. او عنوان کرد که ادعای تجزیه طلبی از راه فدرالیسم که در آن نشست اجازه ی مطرح شدن پیدا کرد را، امری بر خلاف منافع ملی و هتا بر خلاف آرمان نشست برگزار شده برای ائتلاف اپوزوسیون برشمرد و از اینکه قرار بوده آن سخنان از سوی آن افراد رانده شود، ابراز ناآگاهی پیشین کرد. او این کار تجزیه طلبان خجالتی را، "توهین به شعور" خواند !!

کورش کلهر استفاده از عنوان "شاهنشاهی ایران" به منظور جا انداختن توطئه ی فدرالیسم و تجزیه ی ایران را به شدت محکوم کرد. بخشی از نشست را که با اعتراض شدید میهن دوستان در آن نشست نسبت به استفاده از لفظ دروغین و تجزیه طلبانه ی "ملیت های ایرانی" از سوی سرکردگان پانکرد و نیز جرج کیو روبرو شد را، در ویدیوی زیر ببینید:


از دیگر سو، در ویدیوی زیر می توانید ببینید کسانی چون فرقه ی تجزیه طلب پانکرد و تروریستی دمکرات کردستان به سرکردگی "مستفا هجری"، به آشکارا نه تنها دم از اقدام تروریستی و نظامی علیه ایران می زند، که هتا با وقاحت ویژه ی دشمنان سوگند خورده ی ایران، اعتراف می کند که از اسراییل و عرعربستان درخواست کمک کرده اند که شامل کمک های پولی و تسلیحاتی و اطلاعاتی می شود !! (از دقیقه ی ۱۶):


در بخشی از این نشست، یکی از حرامزادگان الله پرست پان عرب به ایراد زرزر می پردازد و مواضع تجزیه طلبانه و ضد ایرانی خود را با توهین به زبان پارسی و ابراز تمایل وقیحانه برای تجزیه ی خوزستان از ایران، اینگونه قرقره می کند:


کورش کلهر گفت:
"ایرانی که بخواهد فدرال شود و در درون هر یک از این ایالت ها به زبان آن ایالت سخن گفته شود، اینکه دیگر ایران نیست. ایران آزاد یعنی ایرانی که هر قوم ایرانی بتواند زبان قومی خود را نیز در مدرسه ها یاد بگیرد؛ نیایید اینجا فریاد بزنید که ایران فدرال، ایران فدرال، خواب و خیال است و بس". / تشویق باشندگان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر