۱۳۹۷ دی ۲۲, شنبه

درآمدی بر امید دانا و دوست پسر همسرش

این دل پر درده ولی من می خندم !!


سردار عارف رسانه یا همان دلقک رسانه "امید دانا"، نقطه نظراتش را درباره ی غیرت و شرف آریایی بیان کرد. وی که در پیامی سرگشاده به جهان نرم افزار شیعه ی آریایی، رویکردهای خویش مبنی بر "عزت ملی" و "شرف و ناموس خانوداگی" را تبیین می کرد، با گزری بر روح بزرگ آریایی همسرش، الگوی زن مسلمان زرتشتی شده که از آریایی های تبریز است را به دست داد.

در این پیام، امید دانا اعتراضش مبنی بر تک شوهری اسلامی را بیان می کند و معتقد است این چه حرف مزخرفی است که هر زن تنها باید هم زمان یک شوهر داشته باشد یا اینکه چرا زن شوهردار هتا نباید دوست پسر داشته باشد.

بدین رویه، چون تیری زرترشی که از کمان آریایی رژیم پرتاب شده باشد، بیان می کند که همسرش "صدیقه زرین کلاه مشتاق آبادی" که البته ۷ سال ناقابل از خودش بزرگ تر است، یک دوست پسر مو وزوزی سیاه پوست دارد که در بزرگی آلت مقدس هم شهره ی خاص و عامست.


در این افشاگری که خودش برای امة خمینی زاده انجام می دهد، امید دانا نه تنها به همین میزان از بزرگی بادمجان دوست پسر همسرش کفایت نمی کند، که اعتراف می کند مشکلات بین او و نازنین زرین کلاه مشتاق آبادی، بیشتر از این حرف هاست و اگر به دوست خوبش بگوید که چه چیزها از خیانت همسرش دیده، تو گویی که طرف باید دلقکی رسانه را به بوته ی فراموشی بسپارد و زن جنده اش را جمع کند !!

دل پر درد امید دانا از همسر خیانتکارش از آنجا پیدا می شود که سردار با بیان این درد دل، قهقهه سر می دهد و نمی گزارد روح آریایی هیتلر پرستش به دست آلت بادمجانی یک سیاه پوست آزرده و رنجور شود.


سال ها طحقیق و پجوهش بر سر هر مسئله ای، آن هم به شکلی تخصصی و نه الکی، از سوی سردار رسانه امید باقر خاله، بدینجا ختم شده است که از تصویر نقاشی شده ی زن ایرانی با سینه ی برهنه در موزه ی آرمیتاژ روسیه ایراد بگیرد، اما آفتی که بیخ گوشش و در خانه اش افتاده و شرف نداشته اش را دارد مانند توفان با خود می برد را نبیند.

می گویند که تو، خار و خس را در چشمان دیگران می بینی، اما الوار چوب را در چشم خود نه !!

این جستار به مناسبت ۲۳ اُم دی ماه، بنا به گفته ای زادروز صدیقه زرین کلاه مشتاق آبادی، به امة همیشه پرور پیشکش می شود. ایدون باد !!

۱ نظر:

  1. متنفرم از این « گوه » امید دانا . قیافه و حرف زدنش فقط چاه فاضلاب رو یاد آدم میندازه . یه نفر پیدا نمیشه سرِ این آشغالِ رو بزنه تو چاه توالت ؟

    پاسخحذف