۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

بزرگ ترین راز



کتابی که جهانتان را زیر و رو می کند
بـخـش دوم

کتاب بزرگ ترین راز، شاهکار پژوهشی سترگی است که به موضوعات مختلفی در زمینه ی تئوری توتئه می پردازد. این کتاب به سال ۱۹۹۹ برای نخستین بار انتشار یافت و مشتمل بر ۲۲ فصل است . این کتاب در عرضه ی جهانی بسیار کامیاب بوده و هر چند دیوید آیک نخستین کسی نیست که وارد این زمینه شده است، اما یکی از پیشگامان اصلی این دست پژوهش های مربوط به تئوری توتئه و فراطبیعی است که آنچه در کتاب هایش بازگو می کند سرفن نه حدس و گمان یا همان تئوری توتئه، که همراه خود بار تفکر برانگیز پرسش هایی از چرایی و چگونگی موضوعات مطرح شده را به همراه دارد. نوشتارها بسیار مستند و دارای بازبرد (Refrences) هستند و از سخنان شاهدان عینی فراتر می رود.

تلاش وی اینست که به بیداری همگانی انسانیت کمک کند و بر این باور است که کار انسانیت به واپسین دقایق عمر خود رسیده است و پس از گزشت چند دهه ی دیگر که خودش آن را ۲۰۸۰ می داند، انسانیت در بردگی رسمی و آشکار به سر خواهد برد و فاشیسم جهانی و کیهانی بر تمامیت زمین چیره خواهد شد، مگر آنکه انسانیت همین امروز متوجه رخوت و بی تفاوتی و ژرفای فاجعه ی موجود کنونی گردد و برای جبران آسیب ها و همچنین رستاخیز علیه مهور ضد انسانی، به پا خیزد و به خرد و عشق مجهز گردد.

در کتاب بزرگ ترین راز وی چندین بار بازبردهایی به ایران و استوره های ایرانی و نژاد آریایی می دهد و تفرق انسانیت را علت اصلی چیرگی دشمنان بر ایشان می داند. او از داستان های مشترک میان اقوام و ملل گوناگون سخن می گوید و بر این نکته که همه چیز دروغ است یا دست کم بخشی از آن دروغ است و حقیقت مسخ شده ای به ما تحویل داده اند، اساس اصول باستان شناسی مبنی بر بسیاری از دیدگاه های امروزی را رد می کند و بر این باور است که دیرینگی انسانیت بر زمین، بسیار بسیار و صدها هزاران سال بیشتر از آن چیزی است که باستان شناسی رسمی آن را به مردم می شناساند. ادعای او در این بخش با دیدگاه های اریک فون دنیکن همخوانی بسیار و هم پوشانی تقریبن کاملی دارد.

دا/۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر