۱۳۹۶ مرداد ۲۱, شنبه

حقوق زنانی که حقوق بشرشان سر از گورستان درآورده است !!

حسنک روحانی ملقب به شیخ اتمی یا همان روباه بنفش یا همان پدر خوانده ی فراماسونری در ایران که از آغاز تا به امروز عهده دار مهم ترین ارکان رژیم منحوس جمهوری اسلامی بوده است و در قالب به اصطلاح رییس جمهور ولایت فقیه رخ عیان نموده، باری یک آخوند است که از آستین استعمار بریتانیا درآمده و هتا آشکارا در آنجا دانشگاه رفته و کلاه دانش آموختگیش در مقطع دکترا را همان انگل ها بر سرش گزاشته اند.


آخوندی دین فروش، گرگی در رخت میش و زوزه کشی که در نمایش جمعه ی رژیم در پسا خیزش دانشجویی در سال هفتاد و هشت، غرا و بلند زوزه کشید که باید معترضان را در همان نمایش جمعه اعدام کنند تا تاثیرش بیشتر باشد !!؛ این دیو هفت سر پنهان که اکنون همه ی نوچه هایش را به کنار زده تا سکان هدایت رژیم را خود در دست گیرد، این آخوند هفت خط مار خورده و افعی شده، این حرامزاده خونخواره افعی که هیچ گاه کبوتر نمی زاید، اکنون در دل های دله ی مشتی ساده لوح احمق ایرانی جایی برای خود باز کرده است و ملیون ها ایرانی که از دم بیشعورهای سیاسیند، به اصطلاح به او رای داده اند و دلشان خوش است که او از صندوق رایی مشروع و دموکراتیک درآمده است. در حالی که در یک رژیم فاشیست مذهبی و یک دیکتاتوری مطلقه ی ولایت فقیه، هتا از برای نان خود محتاج رژیمند و همین مردمی که شرافتشان را به نان تاخت زده اند، این همه جنایات رژیم و کشتارها و ترورها و اعدام ها و شکنجه ها و دست بریدن ها را چشم پوشیده اند و یک زندگی مخملی بی دغدغه را در آغوش امن این جماعت گرگ صفت خزنده ی افعی پیشه کرده اند.


تنها در دوره ی نخست به اصطلاح ریاست جمهوری روباه بنفش، هشتاد زن در ایران الله زده اعدام شدند. این در حالیست که ارقام اصلی بسیار بیشتر از ارقام رسمی و اعلام شده می باشد، چرا که بیشتر اعدام ها در جمهوری اسلامی در خفا و به دور از چشم مردم اجرا می شوند.

روباه بنفش همان آخوندی است که به سفارش فضله آخوندهای قم، از هیچ زنی در کابینه ی فرمایشی و دست نشانده ی خود هم استفاده نکرد.

آمار بالای اعدام زنان در این دوره نشان می دهد که تعویض ظاهری افراد و امید به اصلاحات در ایران؛ سرابی بیش نیست و خط مشی و فلسفه ی جهان بینی این رژیم، دگرش ناپذیر است و تنها راه آزادی ایران، سرنگونی تمامیت ولایت فقیه از ریشه و بن می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر