۱۳۹۷ مهر ۲۴, سه‌شنبه

"آرش منظم" معاون پاسدار "قالیباف" دستگیر شد

پس از فرار پاسدار "محمد باقر قالیباف" یکی از سرکردگان بلند پایه ی امنیتی و نظامی رژیم به آلمان، "آرش منظم" معاون وی دستگیر شده است.


پسر پاسدار قالیباف که با ملیاردها تومان پول اختلاس شده از سوی پدرش، در ملبورن استرالیا چند املاک شامل خانه و زمین و همچنین یک یکان تجاری در بهترین و گران قیمت ترین نقطه ی این شهر به مبلغ ۸۰۰ ملیون دلار خریده است، یکی از انگل زاده هایی است که پس از "محمود رضا خاوری" فرنشین بانک ملی رژیم، گوی دزدی و اختلاس را در ایران اهورایی الله زده از بقیه ی دزدان و کلاشان رژیم دزدیده است.

پاسدار قالیباف هم اکنون در هامبورگ به سر می برد.

این پاسدار تا بن استخوان فاسد، برای سال ها با فروش غیر قانونی تراکم به افراد گزینش شده و خاص به عنوان شهردار تهرات، توانسته بود ملیاردها تومان ثروت دزدی و بادآورده به دست آورد که اکنون پس از سال ها خفه کردن داده ها و سانسور و اطلاع رسانی نکردن های سازمان یافته نسبت به تخلفات همیشگی و بسیار بزرگ وی و زیر دستانش، وی نیز توانسته است از کشور فرار کند.

خیک گهی "آرش منظم" معاون پاسدار "قالیباف" بازداشت شد
محمد باقر قالیباف، از مهره های اصلی رژیم و یکی از هموندان "مصلحت رژیم" نیز بود.

"الیاس قالیباف" پسر وی نیز، یکی از سرکردگان رژیم در مافیای پول شویی و قاپاق ارز به شمار می رود. "محمدعلی نجفی" شهردار رژیم در تهران، در گزارشی به مزدوران جمهوری اسلامی در شورای شهر، محمد باقر قالیباف شهردار پیشین را متهم کرد که برای تامین هزینه‌ های کارزار انتخابات ریاست جمهوری خود، از منابع مالی این نهاد سواستفاده کرده است. نجفی در نشست به دست دادن گزارش کارکرد صد روزه‌ اش، گفت که شهرداری تهران با یکی از شرکت‌ های وابسته به نیروی سرکوبگر انتظامی، دو قرارداد صوری به مبلغ یک ملیارد و ۴۳۰ ملیون تومان امضا کرده است !!

از دیگر سو، مزدور ماله کش رژیم "صادق عن کلام" نیز، نوک پیکان مخالفت ها علیه رژیم را با تبرئه ی شورای شهری که پاسدار قالیباف را به سمت شهرداری پاییتخت منصوب کرده بود، به سوی قالیباف گرفت و شورای فاسد شهر را بی گناه دانست.



فساد نهادینه در جمهوری اسلامی، اکنون در مراحلی قرار گرفته است که رسوایی ها هر چه بیشتر در حال افشا شدن می باشند. اختلافات غیر قابل حل سرکردگان رژیم بر سر قدرت آینده ی پسا مرگ "خامنه ای" دیکتاتور رژیم و مسئله ی به قدرت رسیدن کدام جناح در رهبری رژیم، عامل اصلی بگم بگم های افشای افتضاحاتی است که سرکردگان رژیم، چهل سال بدان اشتغال داشته اند.

هزاران ملیارد تومان از دارایی مردم از سوی پاسدار قالیباف و عوامل و زیردستانش به یغما رفته است و شکایت گسترده ی مردم از وی، عامل فرار وی از ایران بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر