۱۳۹۶ دی ۱۲, سه‌شنبه

برگی از جنایات رژیم: ۱۷ کشته در عرض ۵ روز

علی لاریجانی در زرزرهای خود به عنوان رییس تویله ی مجلس شورای اسلامی، "رضا شاه بزرگ" را "تفاله" خطاب کرد؛ این در حالیست که پیشتر پاسدار شریعت مداری، نماینده ی مزدور ولایت فقیه در کیهان رژیم نیز، معترضان به حکومت جمهوری اسلامی را نیز به عنوان "تفاله" خطاب کرده بود.


همه به خوبی به یاد داریم که پاسدار احمدی نژاد نیز که در سال شوم ۸۸، نقش ریاست جمهوری رژیم را بازی می کرد هم، معترضان را "خس و خاشاک" نامیده بود.



موج فحاشی های رسمی سرکردگان رژیم به ملیون ها ایرانی مخالف موجودیت رژیم، نه تنها نشان از قلدی و شاخ و شانه کشیدن های یک رژیم غدار زورگوست، بلکه نشان از آن دارد که ایشان به وهم خود می پندارند که مردم در برابر توهین به فرهیختگی فرهنگی و سیاسی و ملی خود ساکت و خاموش خواهند ماند. دست انتقام تاریخی ایرانیان از آخوند و دستگاه دین فروشی، از موج اعتراضات آرام ناشدنی برخواهد خواست و توهین به کوروش بزرگ و نشان های ملی به ویژه پرچم مقدس شیر و خورشید ایران، هرگز قابل تحمل و بخشودنی نیست.

مردم ایران امروز از سایه ی سنگین تجاوز و چپاول، افزون بر تحمیل عقیده و فشارهای سرکوبگرانه ی سیاسی و اجتماعی، به تنگ آمده اند. مردم جان به لب آمده ی ایران؛ امروز خواهان سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه هستند و هیچ قدرتی در برابر اراده ی مردم توان ایستادن ندارد. امروز همه ی ما و از هر قشری که باشیم، خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی و براندازی خلافت ارتجاع اسلامی در کلیت آن و برقراری حکومتی مردمی بر پایه های قوانین حقوق بشری، سکولاریسم و دمکراسی هستیم.


تاکنون و پس از گزشت ۵ روز از تظاهرات مردم علیه رژیم و استبداد دینی و سیاسی حاکم بر کشور، مزدوران حکومتی ۱۷ تن از هم میهنان را کشتار و بیش از ۴۸۰ تن دیگر را نیز بازداشت کرده اند. این همان رژیمی است که در هنگام برپایی شورش ننگین ۵۷، حکومت مشروطه ی ایران را به کشتار موهوم مردم محکوم می کرد و عمام خمینی حرامزاده اش می گفت: "اگر یک مردمی بگویند ما این حکومت را نمی خواهیم، حق این مردم یک قبرستان شهید است" !! حال آنکه آن هم یاوه سرایی آخوندها به سرکردگی خمینی خونخوار، یک دروغ بزرگ و یک هوچی گری به منظور هیزم ریزی در تنور آتش ویرانی ایران بیش نبود.

زنده باد شاهزاده ی میهن

پایین کشیدن فرتور خمینی

فحاشی یک بسیجی (محسن صباحی) به کوروش بزرگ و مخالفان رژیم ولایت فقیه

سخنان تاریخی زنده یاد شاهپور بختیار را که هتمن گوش فرادهید:




بارگیری ویدیوها


همین جستار در کیهان سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر