۱۳۹۶ دی ۳۰, شنبه

برپایی همایش بزرگ معرفت اسلام در قم و حضور وزیر امور حقوق بشر اتحادیه ی اروپا

آخوند "ماتحت رضوی" عمام جمعه ی پشت کوه در پاییتخت، اظهار کرد:

"خون سید الشهدا و شهیدان راه حق برای آن ریخته شد تا درخت بیابان اسلام را مطهر و سرسبز کند".

دیروز و در پایان جشن هزار و چار صدمین سلطنت اسلام رجیم، از دستاوردهای اسلام عزیز و فداکاری های شخص راسولولا به عنوان مبین نور و حقیقت برای انسان ها، تجلیل به عمل آمد و بر خلاف رسم ۱۴۰۰ ساله، از تندیسی از گه رونمایی شد که شباهت عجیبی به یکی از فرزندان غائب آن هزرط داشت. جامعه ی هنری قم و نجف و نیز مدرسه ی علوم فیضیه ی قویه در الزهار در مسر باستان نیز، در این مراسم شکوهمند شرکت داشت و هنرمندان این کشور، تصاویر باستانی مربوط به هزرط ختمی مرتبة را برای نمایش عموم عرضه کردند.


آیت الله "ماتحت خواران ولایت" که به تازگی از زیارت تایه لند بازگشته بود نیز، پیش نمازی مریدان اله بیت را در این روز بزرگ، بر عهده داشت.



برگزاری این همایش نسبت به سال های پیش از آن، دارای خصیصه ای جهان شمول تر می شد و آن، حضور یکی از چاکران درگاه عنایت و رفاقت و مدیر کل وزارت خانه ی "بهانه ای برای حقوق بشر"، جناب آقای "کونیتو نفتالین جپتو" بود که از کشور اتریش و به نمایندگی از اتحادیه ی اروپاییه به ایران سرازیر شده بود و ضمن شرکت در این همایش برای بزرگداشت هزرط اسمة و طهارت (دستمال و آفتابه)، به حضور هزرط عظما (ریقة الله علیه) در جمکران شتافت و روشنایی عیون را لاکن به طریقی بر منقار چشم، توتیا نمود !!

گزارش تصویری این همایش را با هم ببینیم، عن شالاه:













شفافیت در عمل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر