۱۳۹۷ فروردین ۱, چهارشنبه

الله پرستان چگونه حکم به اشغال اروپا و جهان کرده اند

از امپریالیسم اسلام نمی توان ساده گزشت و نمی توان اشغال کشورها و مردمانشان از ایران تا اسپانیا و از هندوستان تا اندونزی و مالزی، آن هم با زور شمشیر و اراده ی تحقیر ملل و تمدن های هندواروپایی را نادیده گرفت.


اسلام اهریمنی، هر جا که توانسته است نیروهایش را گسیل دارد، آن کشورها و تمدن ها را اشغال کرده و اینگونه بود که سرطان اسلام توانست بر قاره های به هم پیوسته ی آسیا و اروپا و آفریقا دست اندازی های بسیار و دراز مدت کرده، احکام ددمنشانه ی محمدی خود را بر گرده ی ستمکش مردمان فرود آورد و اجرا نماید. اسلام به همان روشی جهان آن روزگار را اشغال نمود که دیگران در قالب جهان بینی ها و مرام های دیگر کردند و این دستاورد اسلام برای "به زور به بهشت فرستادن انسان ها" - آن هم  با خوردن و دزدیدن مال و اموالشان و دست اندازی به زنان و کودکان و برده داری و کنیز گیری ها -، دستاوردی است که آخوندها امروزه آن را نمایندگی می کنند.

مردم که هزاران سال زیر لگد و تف و تحقیر مشتی زباله ی الله پرست، کمرشان آنقدر خمیده گشت که سقف آزادی و آزادگیشان روز به روز کوتاه و کوتاه تر شد، اکنون به چنان درجه ای از خفت تکراری و خودکرده ای دچار آمده اند که امید رهاییشان بدون آگاهی و در پرتو کمک از فناوری های روز، ناممکن می آید.

داریوش افشار

يکی از نخستين ابزارها يا درست‌ تر بگويم، راهکارهای شوم و اهريمنی اسلام، که شوربختانه تاکنون هرگز به‌ جد مورد توجه به‌ اصطلاح "اسلام‌ ستيزان" قرار نگرفته، اينست که در یورش به افراد يا جوامع و مردمانی که از "اسلام" (= تسليم؛ پذيرش محض و بدون چون‌ و چرا) سر باز می‌ زنند، می‌ کوشد تا ايشان را به "دو رویی" وادارد و اين، سرآغاز چيرگی بر اين افراد، جوامع، و مردمان است؛ چرا که بدين راه و روش، توانسته است ايشان را به دام و دام‌ چاله‌ ی اهريمنی خويش، يعنی "پناه‌ بردن به دروغ"، دراندازد.


آن گروه از مردمان يثرب، که در پی یورش اهريمنی محمد نبی‌ الله به سرزمينشان از پذيرش او روی‌ گردانده و هم زمان به‌ سبب هراس مدام، به دام دروغ درافتاده و خويش را به ردایِ شوم "تسليم ظاهری" فروپوشانده و از سوی ريده‌ ی اهريمن، "منافق" ناميده شده‌ اند، نخستين قربانيان اين شيوه (ابزار، راهکار) اهريمنی به‌ شمار می‌ روند. اسلام، دو رویی را (که نخست خود به‌ سبب ناتوانی از رفتار آرمانیِ خشم و خشونت و کشتار، به ياری «ترس مردم دل افکندن»، به مردمان آزاده و اسلام القا می‌ کند)، به‌ هيچ‌ روی برنمی‌ تابد. دين مبين، که انسان را کاملن "يک‌ رويه" می‌ خواهد: تسليم محض و سراپا "برده و عبد الله"، تنها از آن روی به سر فرودنياوردگان پيشنهاد ناگفته‌ ی "دو رویی" می‌ دهد تا لختی در کندی شمشير ايستادگی و رویارویی ايشان توفيق يافته و کار خود را تا رسيدن به "توان خونبار الهی و آشکار"، پيش برد.  آنگاه، به‌ زودی و چه آسان، بر ايشان خواهد تاخت.

بياييد در برابر اهريمن الهی، به تمامی قامت راست بايستيم !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر