۱۳۹۷ فروردین ۲۰, دوشنبه

ترور شخصیتی نسیم اقدم از سوی مافیای رسانه ای

"نسیم اقدم" تیرانداز یوتوب که اقدام به خودکشی کرد، اکنون یک میراث از خود بر جای گزاشته است: "من چه می گفتم".


پاسخ به این پرسش که "نسیم اقدم چه می گفت"، نمی تواند و نباید در راستای تحریف های مرسوم و حرفه ای اهالی رسانه و یا همان مافیای رسانه های جریان اصلی ، بیان شود؛ بلکه این تنها یک وبلاگ نویس آزاد است که می تواند به زوایای پنهان این موضوع را بکاود. این مافیای رسانه ای است که بر موج خریت و عقل کلی بخش های بسیاری از مردم سوار می شود و آنچه که آنها دلشان می خواهد بشوند را به آنها می گوید؛ برای نمونه به آنها می گوید نسیم اقدم دیوانه بود و مشکل روانی داشت یا اینکه وی یک "گیاه خوار افراطی" بوده است که هر دوی این موارد دروغ هستند.

هر دوی این موارد دروغ هستند و با واقعیت هم خوانی ندارند و رسانه ها برای آنکه بار مثبت "گیاه خواری" را در ذهن مخاطبان خود بشکنند و آن را از جایگاهی مناسب در ذهنشان سرنگون کنند، یک ترفند روانی و ساده ی رسانه ای را به کار می برند: "بالا و پایین کردن و بازی با واژگان" یا "افزودن و کاهش عبارات" که در نهایت منجر به تبدیل شدن یک امر خوب و مثبت، به یک امر بد و منفی می شود:

گیاه خواری = مثبت و خوب
گیاه خوار افراطی = منفی و بد

در واقع چون همه ی ما ذهن هایی شرطی شده داریم که از پیش این مفهوم را می داند که هر گاه واژه ی "افراطی" را شنید، باید سریع متوجه شود که پس این امر بدی است، از اینرو مافیای رسانه ای از این پیش شرط ذهنی بهره برداری کرده و هم امر گیاه خواری و هم فرد منسوب به گیاه خواری را، فردی بد، منفی، تروریست، بدنهاد و شرور، دروغگو و چرندگو و... به تصویر می کشد.


این فرتور را خود نسیم اقدم منتشر کرده است
با همین ترفند ساده است که کافی است شنونده را به بیراهه کشیده و آن را هم از شخصی که به راستی نمی شناسد متنفر کند و هم از این بالاتر و مهم تر، در ذهن او این القا را بکند که گیاه خواری امری زشت و نادرست و احمقانه است و اگر کار خوبی بود، سرانجام نسیم اقدم به این کاری که کرد ختم نمی شد و اینها همگی سفسته و دروغ زنی است و مافیای رسانه ای با بازی کردن با ذهن و شعور مخاطب، آنچه که از بالا و شرکت های جهانی و ابرسرمایه دارانش به وی دیکته می شود را، در میان مردم پراکنده کرده و جا می اندازد.

این حکومت پنهان ابرسرمایه داران جهانی است که رسانه های به اصطلاح آزاد را می گردانند.
بدانید و آگاه باشید که هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد.

نسیم اقدم، کاری بسیار نادرست کرد که به مزدوران یوتوب یورش برد و سپس خود را کشت، اما این رفتار نادرست وی، این حقیقت را کتمان نمی کند که آنچه درباره ی سانسور سازمان یافته ی رسانه ها و به ویژه یوتوب و همچنین علیه مصرف زدگی و گوشت خواری غیر ضروری می گفت نیز، نادرست باشد.


نگزارید رسانه ها به شما اراده ی شان را القا کنند و به جای شما تصمیم بگیرند. اعتراض کنید، هر جور که می توانید...

کانال تلگرام نسیم اقدم

همین جستار در کیهان سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر