۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۰, پنجشنبه

دروغ پردازی تجزیه طلبان پان عرب نسبت به ایران در ایتالیا

همگی با "شیما سیلاوی" عرب زاده ی اشتباهی در اهواز آشنا هستید که در نشستی ضد ایرانی و تجزیه طلبانه، یکی از ایرانیان میهن پرست به نام " عبد الحافظ بهشتی" با او به درستی برخورد کرد.


اکنون بشنوید از خواهر وی به نام "مونا سیلاوی" که وی نیز درد و ورم عربی دارد و در حالی که خود را برای ایرانیان به عنوان "ملیت عرب" معرفی می کنند، اما در نزد بیگانگان و در برون مرز، در همایش ها و نشست ها خود را به عنوان "کمینه های ملی" می شناسانند !! این دو عبارت در تضاد کامل با یکدیگر هستند.

در حالی که، ملیت های ایرانی به مفهوم نفی ملیت یکپارچه ی ایران است و از آنجا که هر ملت یک کشور دارد، با استفاده از عبارت ملیت های ایرانی، در واقع به ادبیات تجزیه طلبانه می پردازند، اما در عین حال و در راستای یک دورویی سازمان یافته، برای نمونه هنگامی که مونا سیلاوی در نشست گفتگوی رادیویی ایتالیایی در این کشور حاضر می شود، برای آنها خود را به عنوان یک "کمینه ی عرب اهوازی" از "کمینه ی ملی" معرفی می کند و نه یک ملت عرب در ایران.

سازمان تجزیه طلب "آرادا" (ARADA) که زیر مجموعه ی سازمان یهودی "اتحادیه ی ضد افترا" (ADL) بوده و ستادش در نیویورک است، در پس ظاهر پسندیده ی مبارزه با نژاد پرستی و ضد تبعیض، اقدام به پراکندن ادبیات تجزیه طلبانه و پشتیبانی از تروریست های تجزیه طلبی چون "رامین حسین پناهی" از گروهک تروریستی "کومله" می کند که هم دارای رویکردی مسلحانه و تروریستی است و هم دارای رویکردی تجزیه طلبانه و پانکردی.

تصاویر مربوط به این تجزیه طلب پان عرب پیشتر در رسانه ها منتشر شده بود که شیما سیلاوی هتا در رسانه ی "العربیه" متعلق به رژیم عرعربستان سعودی، اقدام به چرند نویسی ضد ایرانی نیز می کند.

در حالی این موجودات علیه تمامیت فرهنگی و ارضی ایران فعال شده اند، که منابع مالی آنها به صورت شفاف نیز اعلام نمی شود، اما همه می دانیم که چه نهادهایی باید پشت سر جریان تفرقه افکنی میان اقوام ایرانی و تجزیه طلبانه باشند. پیشتر همه ی این اقدامات در کردستان عراق و ایران، با شکستی مفتحضانه شکست خورد و پس از آنکه صدها نفر ایرانی نمای پانکرد، در پی همه پرسی غیر قانونی کردستان عراق، پرچم اقلیم خودسر کوردلستان را در سنندج بالا بردند، بیش از ۶۰۰ نفر از تجزیه طلبان دستگیر شدند.

مونا سیلاوی از تروریست های تجزیه طلب
در اهواز نیز، گروهک تروریستی "تضامن" که سرکرده ی آن فردی به نام "یوسف عزیزی بنی طرف" ساکن کانادا می باشد، در فضای مجازی ویدیوهایی را منتشر کرد که در یکی از آنها، یک تروریست تجزیه طلب پان عرب در حال تیراندازی به یک مدرسه با کلاشینکف است، که مدرسه نماد زبان پارسی می باشد:


در ویدیویی دیگر، یک بی شرف تجزیه طلب پان عرب دیگر را نشان می دهند که به قومیت همیشه ایرانی بختیاری توهین کرده و عروسک نماینده ی آنها را با لگد له می کند:


اما در این نشست که ویدیویش در زیر می آید، مونا سیلاوی به دری وری گویی و دادن داده های دروغ به بیگانگان اقدام می کند. او جمعیت به اصطلاح "غیر فارس" در ایران را ۳۰% کل جمعیت کشور دانسته و مدعی می شود که دیگر اقوام ایرانی، قومیت نیستند بلکه کمینه های ملی هستند !! بدین معنی که هر یک ملیت جدای از پارسی ها دارند و باید سرزمین خود را نیز داشته باشند !!

فراموش کرده که ایرانی میهن پرست، چه لر و پارسی باشد و چه آذری و چه ترک و چه کرد و چه کرد و چه بلوچ و چه...، خاک می خورد، اما خاک نمی دهد.


در بخش دیگری از زرزرهای مونا سیلاوی، وی تظاهرات مردم در سرتاسر ایران را مربوط به کمینه های قومی دانسته که بر خلاف جنبش سبز، ماهیتی ضد حکومتی نداشته و خواسته های تجزیه طلبانه و قومگرایانه را دنبال می کرده است !! چرا که در مرکز ایران به گفته ی او، تنها فارس های حکومتی زندگی می کنند !! او مرکز ایران را شهرهای پارسی و شهرهای مرزی را در عین آنکه جزو کمینه قومی تلقی می کند، از آنها به عنوان تنها کسانی که در تظاهرات دی ماه شرکت کردند، قلمداد می کند !!

او هتا اختلاف طبقاتی را هم، میان قومیت فارس و دیگر قومیت ها بخش بندی کرد !!

مونا سیلاوی، مهار و اداره ی  استان های کردستان و شهر اهواز را از سوی ارتش قلمداد می کند و می گوید چون مهار امنیتی در این شهرهای مرزی بیشتر است، اما در عین حال تظاهرات هم در این مناطق بیشتر بوده است و این تضاد در گفتارش را از اینجا ببینید و بشنوید که پیشتر وی ادعا کرده بود حاکمیت رژیم در بخش های مرکزی که به گفته ی او فارس نشین هستند، بیشتر بوده و مردم در آنجاها امکان تظاهرات کمتری دارند !!!!

او دلیل تظاهرات مردمی در دی ماه ۹۶ را، اختلاف طبقاتی میان قومیت فارس و قومیت های دیگر ایران جلوه داد و رژیم را از عامل و سبب اصلی تبعیض و فقر در ایران، مبرا کرد !!



او از دیگر سو، رژیم جمهوری اسلامی را پشتیبان نژاد پرستی در ایران دانست که هم کمینه های قومی را بیشتر اعدام می کند و هم بر آنها بیشتر تیعیض اقتصادی و اجتماعی و سیاسی را روا می دارد. مونا سلاوی هتا تروریست های تجزیه طلب را هم جزو مبارزان و زندانیان سیاسی تلقی کرد.

او عنوان می کند که در تظاهراتی که در شهرهای مرزی رخ داده بودند نیز، مهار شهرها بیشتر در دست شهروندان بوده است !! اکنون باید باور کنیم که رژیم همه از جمله هم میهنان در شهرهای مرزی را به شدت سرکوب کرده است یا این را باور کنیم که مردم مهار بیشتر شهرها را به دست گرفته بودند ؟!

او علت اصلی نابسامانی محیط زیستی را هم این مورد ذکر می کند که رژیم چون نژاد پرست است، عمدن آن سدها را ایجاد کرده که زمین های مناطق غیر فارس نشین خشک شوند و با مشکل روبرو گردند !!

او همچنین می گوید که مردم مرزی ایران به این دلیل به جنبش "نه به حجاب اجباری" نمی پیوندند که مشکلات بزرگ تری چون آب آشامیدنی دارند و برای نمونه به سیستان و بلوچستان به عنوان "بلوچستان" اشاره می کند که ۸۰% مردم دسترسی مستقیم به آب آشامیدنی ندارند. او هتا به تبعیض رژیم به اصطلاح فارسی جمهوری اسلامی علیه "کمینه ی کرد" در کرمانشاه اشاره می کند که هنوز مردم در چادرها به سر می برند و هر چند این یک واقعیت دردناک است، اما درد آنجاست که این ستم تنها بر هم میهنان کرمانشاهی از سوی رژیم روا داشته نمی شود، بلکه همچنان و پس از ۱۴ سال که از زمین لرزه ی "بم" می گزرد، هستند خانواده هایی که هنوز در کانکس ها زندگی می کنند !! و این کتمان حقیقیت از سوی این مزدور تجزیه طلب پان عرب از برای آن صورت می گیرد تا تبعیض روا داشته شده بر هم میهنان را انگ فرقه ای و رنگ و لعاب قومی در راستای منافع ضد ملی و تجزیه طلبانه ی خود بزند و بس.

ویدیوی مربوط به بم را در اینجا ببینید.



تروریست و تجزیه طلب پانکرد، رامین حسین پناهی
مونا سیلاوی، این مزخرف آخوندی را که یکی از عمامان جمعه ی رژیم سروده است، به آخوند حسنک روحانی نسبت داد و گفت که وی گفته است زمین لرزه ی کرمانشاه از برای این روی داده است، زیرا اینها مردمی گناهکار بوده اند و الله باری کلاه، آنها را مجازات فرموده است !! نکته اینجاست که این سخن را هر حرامزاده ای که زده، مزخرف و چرندی بیش نیست، اما مونا سیلاوی با منسوب کردن آن به آخوند روحانی، هم دروغ می گوید و هم می خواهد رویکرد تبعیض آمیز علیه هم میهنان را امری حکومتی قلمداد کند که سرفن علیه کمینه های قومی از جمله کردهای هم میهن اعمال می شود.

مونا سیلاوی ادعا می کند که بر اساس قانون اساسی رژیم، انحراف آب به جز از برای مصرف آشامیدنی، غیر قانونی است - که نمی توانم این سخن را از دید حقوقی تایید یا رد کنم، زیرا از موارد حقوقی آن آگاهی ندارم -، اما رژیم آب را به مناطق فارس نشین در مرکز کشور منحرف کرده است که به مصارف دیگری به جز آشامیدنی از جمله کشاورزی برساند.


ویدیویی که در تارنمای سازمان تجزیه طلب آرادا از مونا سیلاوی منتشر شده است را می توانید در زیر تماشا کنید. 

نسبت به حرکات تجزیه طلبانه ی آرادا (ARADA) حساس باشیم.

#آرادا

۱ نظر: