۱۳۹۷ تیر ۹, شنبه

خشم بر سر خواننده ی رپ جهادی ضد فرانسوی در اجرای "باتاکلان" (Bataclan)

در فرانسه، بر سر خبری که یک خواننده رپ الله پرست جنجال برانگیز آلبومی با عنوان کزایی "جهاد" بیرون داده است، اعتراض صورت گرفته، خواننده ای که یاوه هایش شامل عباراتی همچون "گردن زدن سکولارها" می شود و در قرار است در تئاتر باتاکلان، جایی که الله پرستان ۹۰ انسان را در کنسرتی به تاریخ نوامبر ۲۰۱۵ سلاخی کردند.


این متن ترجمه ی بخشی از این جستار است.

بنا بر گزارش رسانه ی محلی، از هنگامی که تاریخ ها برای "مدینه زوییش" (Médine Zaouiche) برای برپایی دو اجرا در روز شنبه می گزرد، محافظه کاران در فرانسه به منظور جستجوی راهی برای مجبور کردن وی به لغو اجراهای برنامه ریزی شده ی ماه اکتبر که به عنوان "یک توهین" به یادواره ی قربانیان یورش تروریسم اسلامی باتاکلان نام گزاری شده است، تلاش می کنند.

بر اساس گزارش تارنمای Change.org، تاکنون بیش از ۱۶ هزار تن، کارزاری را علیه اجراهای برنامه ریزی شده امضا کرده اند که "اوج بی شرمی و تسلیم" را به نمایش می گزارد.



این کارزار که از سوی هموندان میهن پرست مجلس فرانسه بر پا شده است، پیراهن این خواننده ی الله پرست ترویست را "تحریک آمیز و فتنه برانگیز" دانسته که بر روی آن یک شمشیر اسلامی شکل واژ J را به خود می گیرد و سخن از این می گوید که "بسیار سخت است که "مخالفت اعترافی این خواننده ی رپ به خشونت پردازی اسلامی "در پرتو دست و پا زدن و نکاپوی به شدت ارتجاعی و کمونیستی ایی که او در بیشتر عن نوشته هایش، به آنها فراخوان می دهد" را بپذیریم.

وکیلان مدافعی که بستگان ده ها خانواده از افرادی که در این یورش تروریستی اسلامی را نمایندگی می کنند، به نام های "برنارد بنیم" (Bernard Benaïem) و "کارولین واسرمن" (Caroline Wassermann)، در روز دوشنبه اعلام کردند که اقدامی قانونی را به منظور لغو نمایش ها در مکان هایی که خطرات بزرگی از "بر هم زدن نظم همگانی" را باعث می شود، انجام خواهند داد.
مقامات در فرانسه، نمایش مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ بر روی پرده های نمایش در مکان های همگانی را در این کشور ممنوع کرده اند، چرا که تهدیدی رونده نسبت به یورش های تروریستی وجود دارد که بر خلاف اصرار رهبران غربی می باشد که افراط گرایی اسلامی نباید اجازه داشته باشد تا "سبک و راه و روش زندگی ما را دگرگون کند"، می باشد.

ارقامی در تابستان گزشته منتشر شد که شماری از تندروها که از سوی مقامات اطلاعاتی فرانسوی مورد رهگیری قرار گرفته بودند را، نشان می داد که در کمتر از ۲ سال، از زمان یورش باتاکلان به میزان ۶۰% افزایش داشته است و به ۱۸.۵۵۰ نفر در گزارش افراطی گرایی و جلوگیری از تروریسم ملت (FSPRT)، بالغ می شود !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر