۱۳۹۷ خرداد ۱۹, شنبه

یک الله پرست فرانسوی، در مسجد‌ الحرام الکزا خودکشی کرد

یک نر الله پرست، پسین روز آدینه خود را از پشت بام مسجد الحرام الکزا در مک هه به پایین پرتاب کرد و بی درنگ ریق رحمت الهی را چشید.


تاکنون اخبار کمی از خودکشی الله پرستان در مقدس‌ ترین مکان مغزشویی دین بهیمی اسلام، اجازه ی انتشار در جهان را پیدا کرده بود، اما امروزه به لتف گوشی های هوشمند، دیگر نیازی به تایید و اجازه ی مزدوران سعودی و ممیزی آنان نیست.

اگر چه در اطلاعیه ی خبرگزاری رسمی عرعربستان سعودی (Spa) به نقل از پلیس این رژیم، اشاره‌ ای به ملیت این الله پرست نشده و تنها اعلام شده است که وی یک "خارجی" بوده، اما برخی از رسانه‌ ها او را یک تبعه ی آسیایی معرفی کرده‌ اند و خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از وزیر خارجه ی این کشور، اعلام کرد که فردی که دست به خودکشی زده، شهروند فرانسه بوده است.

لاشه ی این الله پرست به بیمارستان منتقل شده تا بررسی های لازم درباره ی این پرونده انجام شود. هنوز اطلاعات بیشتری درباره ی هویت قربانی و علت خودکشی او منتشر نشده است؛ همچنین مشخص نیست که با وجود حصار فلزی نصب شده در سراسر پشت بام، او چگونه توانسته است خود را به آنجا رسانده و در نهایت به پایین پرتاب کند.

شیرجه ی یک الله پرست در مسجد الحرام الکزا:


این اقدام کم سابقه، نخستین خودکشی روی داده در مسجد الحرام الکزا نیست. سال گزشته نیز، یک تبعه ی عرعربستان سعودی تلاش کرد که خود را در برابر مکعب مربع کعبه آتش بزند، اما در نهایت با دخالت نیروهای امنیتی از این کار جلوگیری شد؛ خبری که هرگز از سوی رسانه های حکومتی هیچ کشوری درج نشد !! در سال ۱۳۹۳ فرار خورشیدی نیز، اخباری مبنی بر خودکشی یک زن چینی در مسجد الاحرام منتشر شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر