۱۳۹۷ خرداد ۱۹, شنبه

آیا ایران می تواند سوریه شود ؟

آیا در زمان رضا شاه بزرگ نبود که کشور عزیز ما از تجزیه ی بیشتر و به واسطه ی دلاوری و میهن پرستی به هنگام رضا شاه بزرگ و میهن پرستان همراه و پشتیبان دیگر او، جلوگیری شد ؟


آیا این رضا شاه بزرگ نبود که جلوی تجزیه ی خوزستان و کردستان و گیلانی را گرفت که عناصر تجزیه طلب، وابسته به روسیه و انگل ستان و البته... الله پرست و ایرانی ستیزش، هتا تا نیمه های راه تجزیه ی این سرزمین های همیشه ایرانی هم به پیش رفته بودند ؟؟ آیا هرات و قندهار و آران و شروان و ۱۵ شهر دیگر قفقاز در سال های ۱۸۱۲ و ۱۸۲۸ میلادی و پس از دو جنگ سترگ با روسیه ی تزاری، از ایران جدا نشدند ؟؟

پس با نگاهی به تاریخ سرزمینمان از زمان باستان تا معاصر، می توانیم به سادگی به این مهم پی ببریم که امکان تجزیه ی کشورمان همیشه وجود داشته و همیشه نیز وجود خواهد داشت.

اکنون زمانه ی سختی است. روزگاری است که از یکسو با یک رژیم خونریز سرکوبگر روبرو هستیم و از سوی دیگر، با تجزیه طلبانی که منتظر کوچک ترین فرصت و روزنه برای نابودی و تجزیه ی ایرانند. دهه های پیوسته است که گروهک های تجزیه طلب پانکرد که همگی هم مسلح هستند، شهرهای کردنشین را ناامن و نوار مرزی را به میدان ترقه بازی خود تبدیل کرده اند و با دادن صدها لاشه مرده، چند مرزبان و سرباز میهن پرست ما را نیز جاوید نام کرده اند. این زخم کهنه است و اگر ایران در نگاهبانی از مرزها و تمامیت ارضی خود ضعیف شود، کرم های گوشتخوار ایران ستیز به جان کشورمان خواهند افتاد و آن را تکه پاره خواهند کرد.




آری ایران قابلیت سوریه شدن را نیز دارد. نه تنها از نگاه امکان صد در صدی تجزیه ی کشور، که از نگاه مذهبی نیز، ایران می تواند دچار جنگی داخلی شود و از آنجا که شهرهای الله پرست سنی نشین، اتفاقن همان شهرهای مرزی ایی می باشند که البته گروهک های تروریستی و مسلح و تجزیه طلب نیز، طمع دست اندازی بر آنها را دارند که مشخصن می توان به "سیستان و بلوچستان"، "کردستان" و "خوزستان" اشاره کرد، پس می توان تصورش را کرد که کمینه های دینی وابسته به اسلام صحرای سعودی و پاکستان و نیز کمینه های قومی فریب خورده ی جریان های تجزیه طلبانه و قوم گرایانه، در فرصت مناسبی که در اثر ضعف نیروهای دفاعی کشور تامین شود، با بی رحمی و با نهایت خشونت و بدون فکر و اندیشه، به جان ایران خواهند افتاد و کشور را تکه پاره خواهند کرد.

گروهک های الله پرست تروریستی آزمایش خود در اوج ددمنشی و توحش را در داعش و در عراق و سوریه نشان داده اند. ایران نباید به الله پرستان واقعی روی خوش نشان دهد. جمهوری اسلامی نکبتی است که مذهبش در تضاد ذاتی با اسلام اصیل و ناب محمدی سنی و سلفی است. شیعه و سنی باید در برون مرز به جان یکدیگر بیفتند تا منطقه برای امنیت یکپارچگی ایران و پایداری اسراییل حفظ شود. ایران و اسراییل هر دو از جنگ های خاورمیانه می توانند سود ببرند، به شرط آنکه این آتش به دامان ایران انداخته نشود.


براندازی یک شرط اساسی برای میل به دمکراسی و حقوق بشر در کشور است. با جمهوری اسلامی نه می توان به دمکراسی دست یافت و نه می توان هتا آرزوی حقوق بشری و برابری و دادگری اجتماعی را در دل پروراند. اما از دیگر سو، با وجود گروهک های تجزیه طلبی که از سوی اسراییل، عرعربستان و آمریکا پشتیبانی می شوند نیز، نمی توان بی گدار به آب زد و شرایطی را فراهم آورد که به موجب آن، با ضعف نیروهای تدافعی کشور، امکان بروز و رشد دشمنان سوگند خورده ی ایران فراهم آید.

از اینرو، ایران نه تنها قابلیت سوریه شدن را دارد، که هتا بسیار بدتر از سوریه نیز خواهد شد. این راه هم تاریخ ما ثابت کرده و هم رویدادهای بیخ گوشمان، این واقعیت محتمل صد در صدی را نشان می دهد.

از اینرو، خط و خطوطی که میان میهن پرستان برانداز رژیم با دیگر براندازان کشیده می شود، دوری از فرقه های مذهبی اسلامی و خودداری از نزدیکی با گروهک های تروریستی و تجزیه طلب می باشد. از شاهزاده رضا پهلوی نیز خواسته ام که از همراهی با گروهک تجزیه طلب و تروریست "کومله" دست کشیده و به جای همراهی با کشندگان سربازان ایرانی، به سوی ایرانیان میهن پرست بیاید.

شاهزاده ی گرامی، "محسن سازگارا" و "سید علیرضا نوریزاده ی حرامزاده"، جزو منفورین اپوزوسیون میهن پرست می باشند که هر دو از بانیان، آمران و عاملان جنایت و تباهی ایران در شورش ۵۷ می باشند. شما که روند "فرقه ی تبهکار" را جااندازی می کنید، چگونه است که نمی دانید این دو حرامزاده ی معلوم الحال که همیشه ماتحت خوار اصلاح طلبی حکومتی نیز بوده اند نیز، جزو همان فرقه ی تبهکارند ؟؟



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر