۱۳۹۷ خرداد ۱۸, جمعه

دولت اتریش چند مسجد الکزا را تعطیل و شماری از عمامان جماعت آنها را اخراج می‌ کند

دولت اتریش چند مرکز مغزشویی و صدور تروریسم در این کشور را تعطیل و شماری از کلان شیادان دین فروش (عمامان جمعه) را نیز اخراج می‌ کند.


"سباستین کورتس" صدر اعظم جوان اتریش، گفته است که در دید دارد هفت مسجد کزایی این کشور را تعطیل و شماری از عمامان جمعه ی آنها را نیز اخراج کند. او دلیل این تصمیم را عزم دولت برای مبارزه با اسلام تروریستی، جلوگیری از ترویج اسلام سیاسی و پاسبانی از امنیت اتریش عنوان کرده است. خبرگزاری فرانسه شمار عمامان اخراجی را شصت غلاده گزارش کرده است.

صدر اعظم اتریش گفته است تصمیم به بستن این مسجدها و اخراج عمامان جماعت، در پی بررسی های مسئولان امور دینی در مورد تصاویر مربوط به اجرای نمایشی در یک مسجد در پشتیبانی مالی جمهوری فاشسیت ترکی و اسلامی ترکیه گرفته شده است.

در این تصاویر، شماری از کودکان الله پرست در داخل این مسجد دیده می‌ شوند که نبرد "گالیپولی" را بازسازی می‌ کنند. نبرد گالیپولی بین نیروهای امپریالیسم خلیفه ی اسلامی ترکان عثمانی و نیروهای متفقین در جریان جنگ یکم جهانی روی داد و تنها نبرد عمده در این جنگ بود که مزدوران عثمانی در آن به پیروزی دست یافتند. جنگ جهانی یکم با شکست کشور‌های مهور از جمله آلمان، اتریش و عثمانی خاتمه یافت و به فروپاشی امپریالیسم خلیفه ی اسلامی ترکان عثمانی و ایجاد جمهوری فاشیست ترکی و اسلامی ترکیه منجر شد.


امپریالیسم خلیفه ی عثمانی دارای یک حکومت اسلامی بود و سلاطین عثمانی خود را خلیفه و جانشین محمد پیامبر خودخوانده ی اسلام می‌ دانستند.

در تصاویر نمایش گالیپولی در مسجد الکزا، شماری از کودکان نقش کشته‌ شدگان یا به اصطلاح شهیدان جنگ را ایفا می‌ کنند که بدنشان با پرچم منحوس عثمانی پوشیده شده است.

آقای کورتس با اعلام اینکه جدایی دین از سیاست لازمه ی دمکراسی است، گفته است که "هازمان موازی، اسلام سیاسی و کشاندن مردم به سوی افراط گرایی دینی در کشور ما جایی ندارد". احزاب راستگرای اتریش تاکید دارند که الله پرستان ساکن اتریش باید رفتار اجتماعی خود را با موازین و انتظارات فرهنگی هازمان این کشور انطباق دهند.

سباستین کورتس رهبر حزب دست راستی مردم، سال گزشته در سر یک دولت ائتلافی با شرکت حزب راستگرای آزادی، به مقام نخست وزیری رسید. او در آن زمان ۳۱ سال داشت.



مسجد الکزای محل اجرای این نمایش، از پشتیبانی انجمن به اصطلاح فرهنگی اسلامی ترکیه برخوردار است که ستاد آن در شهر کلن آلمان واقع شده و به سازمان مغز شویی و تبلیغات ترکی و اسلامی موسوم به امور مذهبی ترکیه یا "اداره ی دیانت" وابسته است. سخنگوی این انجمن هم اجرای نمایش گالیپولی را زشت دانسته و با "تاسف آور" خواندن این ماجرا، گفته است این برنامه فورن بازایستانده شد.

با نزدیک شدن انتخابات مجلس در ماه آینده، احزاب عمده ی سیاسی اتریش با بهره‌ برداری از گسترش احساسات ضد پناهجویان الله پرست، عمدن مواضع انتقادی نسبت به جنبه‌ هایی از رفتار الله پرستان گرفته اند که این روند در جمهوری اسلامی سوئد دقیقن و کاملن واروونه بوده است !!

احزاب راستگرا با شعار لزوم دفاع از فرهنگ و ارزش‌ های ملی در برابر "شبیخون اسلامی"، در این مبارزات شرکت دارند و احزاب میانه‌ رو با وجود پیشینه ی تاریخی مداراگری و هماهنگی فرهنگی بین جمعیت های گوناگون اتریش و به خاطر جلب آرای همگانی، مواضع سختگیرانه‌ تری را نسبت به جنبه‌ هایی از فعالیت و رفتار الله پرستان ساکن اتریش گرفته اند.



روزنامه‌ های وابسته به راستگرایان نیز، در واکنش به ورود گسترده و سازمان یافته ی مافیایی پناهجویان و پناهجونمایان الله پرست به اروپا و یورش های تروریستی الله پرستان در کشورهای اروپایی، از افزایش هزینه ی سرسام‌ آور پذیرش پناهجو و خطر اسلام سیاسی برای دمکراسی غربی سخن گفته‌ اند.

این رویکرد با انتقاد شدید گله های الله پرست در اتریش روبرو شده است. یکی از الله پرستان هموند انجمن شهر وین پاییتخت اتریش، گفته است که با نزدیک شدن انتخابات، "احزاب سیاسی تنها به موارد منفی مربوط به الله پرستان توجه دارند"، گویی نکته ی مثبتی هم در کارنامه ی خونین و نکبت بار اسلام دیده می شود !!

۱ نظر:

  1. barekalah Austria, inha besyar doshmane iraniha ham hastand, beyandaz biroon beran pishe rahbareshan, ordughane lat va khoonasham

    پاسخحذف