۱۳۹۷ خرداد ۲۳, چهارشنبه

فرانسه: ۵۰ تروریست الله پرست و ۴۵۰ زندانی تندرو و افراطی، در ۲۰۱۹ از زندان آزاد خواهند شد

وزیر دادگستری زن فرانسه "نیکول بلوبت" (Nicole Belloubet) به شبکه ی تلوزیونی BFMTV گفت که چارصد و پنجاه زندانی تندرو و افراطی به همراه پنجاه تروریست الله پرست، در سال ۲۰۱۹ از زندان آزاد خواهند شد !! او افزود که در ۲۰۱۸، ۲۰ تروریست الله پرست و در ۲۰۱۹، ۳۰ غلاده از آنها، از زندان آزاد خواهند شد.


این اظهاریه ی بهت آور نباید برای کسانی غافلگیرانه باشد که بخشندگی و مهربانی افراطی سامانه های قضایی کشورهای اروپایی را می شناسند؛ به مانند آغازه ها، هفته ی گزشته یک تروریست الله پرست بلژیکی به نام "بنیامین. اچ"، به هنگامی که در "مرخصی از زندان" به سر می برد، مرتکب قتل های ددمنشانه ای شد، در حالی که حکومت دیدگاه های الله پرستانه و اسلامی او را می دانست.

همچنین مجرمان ساده ای نیز وجود دارند که در خلال سپری کردن دوران زندانشان، تبدیل به عناصری تندرو و افراطی شده اند (...)، که بنا بر گفته ی بلوبت، ۴۵۰ زندانی تندرو و افراطی در ۲۰۱۹ از زندان آزاد خواهند شد. فرانسه که میزبان بزرگ ترین گله ی الله پرست در اروپاست، هم اکنون از مرگ و میر ۲۴۵ فرانسوی به دست تروریسم اسلامی، رنج کشیده است.

با این حال آنچه که شگفت انگیز است، دولت فرانسه معیارهای مناسبی را برای پشتیبانی از مردم فرانسه نسبت به یورش های بیشتر، برقرار نمی کند.

این متن ترجمه ی این جستار است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر