۱۳۹۷ تیر ۵, سه‌شنبه

اعلام برائت از خوک های ایران زاده و جریان های پان ایرانیست حکومتی

جریانی که با برکشیدن ماتحت زرتشت پرستی و عن خوارگی نسبت به روزگار باستان غرق در خون و کینه و نفرت و جنگ و ستیز، که به همت رژیم خونریز ولایت فقیه و با پشتوانه ی جریان نژاد پرستانه ی امثال پان ایرانیست های پزشکپور و فروهر و...، امروز توانسته است با تولید روندهای فکری و ایجاد موج های فرهنگی و اجتماعی، در کشور جای پایی برای خود پیدا کند؛


و از آنجا که جریان فاشیسم مذهبی رژیم با جریان فاشیسم نژاد و تباری و آریا بازی و آن هم با نام کوروش و زرتشت و داریوش، به مهلکه ای برای آزاد اندیشی و انسان دوستی و آزادی تبدیل شده است و از آنجا که به شخصه نمی توانم در فضایی مسموم و زهر آلوده و آکنده از نفرت نژادی و دینی زندگی کنم، با جریان های #پان_ایرانیسم_حکومتی که در برون مرز و به ویژه از سوی یکی از مزدوران رژیم به نام امید دانا رهبری می شود، اعلام برائت می کنم.

نوکیسگان فرهنگی و توله بسیجیان بی درد پرورده ی ولایت فقیه که با ریشخند به درد و رنج ملتمان، بلیت ۷ ملیون تومانی بازی ایران و پرتگال را خریدند و در اوج مبارزات مدنی هم میهنان در رنجمان، ضمن سکوت در برابر ستم، با ستمکار هم ریشه ی شان هم دست شدند و با فرافکنی مشکلات، شرایط را فراتر از خوب و بهتر از بهشت توصیف کردند و دست به تشویق لمپن های ملیاردر تیم فوتبال ولایت فقیه زدند، گماشتگان شبیخون فرهنگی و ارتجاعی الله پرستان زرتشتی و تروریست های سپاهی جمهوری اسلامی به تمدن و اخلاق ایرانی می دانم.


قر در کمر خشک شدگانی که معطل عرق و خانمند و برای لمپن هایی که هنرشان لگد به توپ است، دست و پا می شکنند را ایرانی نمی دانم. اما، غربت در اینجا خلاصه نمی شود، زیرا فرهنگ نهادینه شده ی کنونی در ایران، فرهنگی اسلامی و ارتجاعی، قوم و قبلیه باز و دیگر ستیز و نابردبار، خشن و زبان دراز و وحشی و موهن و متجاوز است که هم نوکیسگان فرهنگی همچون امید دانای زرترشی را پرورده است و هم آریا اسبه های از ذات بی شرف و حرامزاده را.

در گزارشی که در رسانه های اجتماعی بازتاب یافته، جمع گسترده ای از الله پرستان پفیوز آریایی که البته شامل ترک های وطنی الله زده هم می شود، در اوج بی کرامتی انسانی و در ژرفنای پستینگی شرافت و اخلاق، شبانه روبروی هتل بازیکنان پرتگال جمع شدند تا با ایجاد ناامنی و سر و صدا، قصه ی گزاف جوانمردی پوریای ولی را برای بار دیگر در فرهنگ کزایی خود قرقره کرده باشند.


تپاله هایی که با باخت شرم آور از اسپانیا و برد شرم آور با گل به خودی مراکش به خود، ادعای پیروزی بر تیمی را داشت که بدون دروغ، چون تیم فوتبال جمهوری اسلامی پوشالی نبود و دارای استخوان بندی اصیل بود، هتا گل برابر به دست آمده برای لمپن های تیم ولایت فقیه هم از روی نقطه ی چنالتی به دست آمده بود !! و خوشبختانه اینجا اعلام می کنم که پیشگویی من نسبت به باخت این تیم کزایی در برابر اسپانیا و پرتگال، تقریبن درست از آب درآمد و لمپن های تبلیغاتی و بوقچی جمهوری سرکوبگر اسلامی، به همان دجال خانه ی آریایی الله زده پس فرستاده شدند.

اکنون جهان آزاد می تواند نفسی بکشد، چرا که از شر این جرثومه های دغلباز دروغگوی موهن و متجاوز که یک امت اسلامی را در ایران نمایندگی می کنند، آسوده شده اند.

بی اخلاقی نهادینه شده در ایران را محکوم می کنم و از هواداران تیم فوتبال ولایت فقیه و همه ی هواداران لمپن آن، اعلام برائت می نمایم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر