۱۳۹۷ تیر ۱۰, یکشنبه

عبدالسلام: حمله ما به شما نه به دلیل خوردن خوک و شراب، بلکه برای دفاع از خودمان است

تروریست الله پرست "صلاح عبد السلام"، تنها بازمانده ی گروهک تروریستی یورشگر مرگبار ۲۰۱۵ در پاریس، از یورش تروریستی در فرانسه دفاع و برای نخستین بار آن را توجیه کرد !!


این تروریست الله پرست که گفته بود می‌ خواهد برای دومین بار سکوت خود را بشکند، روز پنج‌ شنبه ۷ اُم تیر، اجازه یافت تا از سلول فوق امنیتی خود در زندان "فلوری مروژیس" خارج و برای دقایقی با قاضی ضد تروریسم در دادگاه پاریس روبرو شود. عبد السلام، یورش تروریستی را "دفاع از خود" قلمداد کرد و به قاضی گفت:

"ما به دلیل این که شما خوک می‌ خورید، شراب می‌ نوشید یا موسیقی گوش می‌ دهید، به شما یورش نمی آوریم، بلکه الله پرستان در برابر کسانی که به آنها یورش می آورند، از خود دفاع می‌ کنند".

صلاح عبد السلام یکی از متهمان اصلی و تنها مظنون بازمانده ی یورش تروریستی در ۲۲ اُم آبان ماه ۱۳۹۴ برابر با ۱۳ اُم نوامبر ۲۰۱۵ است که در سالن باتاکلان پاریس پایتخت فرانسه و سن دنی در شمال این شهر انجام شد. این گروهک الله پرست وابسته به داعش، با یورش مسلحانه به این دو نقطه، مردم عادی را به رگبار بسته و ۱۳۰ تن را کشتار کرد.


صلاح عبد السلام، یک هفته ی پیش از آن برای عمل آپاندیس در بیمارستان بستری شده بود. رسانه‌ های فرانسه نوشته‌ اند که او ضمن انتقاد شدید از "مسئولان فرانسوی"، "امانوئل ماکرون" رییس جمهور فرانسه را فردی توصیف کرده که "عطش قدرت و شهرت او را به ریختن خون الله پرستان وا داشته است".

این تروریست از زمان بازداشت خود از ۲۸ اُم اسپند ماه ۱۳۹۴ برابر با ۱۸ اُم مارچ ۲۰۱۶، در محله ی مالبک بروکسل، تا کنون سکوت اختیار کرده و در درازنای دو سال گزشته، این تنها سومین بار است که لب به سخن می‌ گشاید. او که متهم به "قتل" و "انجام یورش تروریستی" است، هرگز به پرسش‌ های قاضی های پرونده پاسخ نداده است. عبد السلام هر سه باری که درخواست کرده تا سخن بگوید، وکیلی نخواسته و گفته است که وکیل او "الله حرامزاده" است.

نخستین باری که عبد السلام سخن گفت، در آغاز بازداشتش در بروکسل بود. او به بازجو گفته بود که از منفجر کردن جلیقه ی خود در زمان یورش تروریستی صرف نظر کرده و تلاش کرده بود تا اتهام خود را سبک کند. در نخستین جلسه ی دادگاه نیز، تنها به گفتن این که دادگاه مشروعیت ندارد و او تنها به "الله حرامزاده" اعتماد دارد، در واکنش به موارد اتهامی سکوت اختیار کرد. وی یک بار دیگر نیز در رویارویی با یک متهم تروریست دیگر به نام "علی ولکادی" سکوت را شکسته و به قاضی گفته بود که این فرد بی‌ گناه است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر