۱۳۹۷ تیر ۱۹, سه‌شنبه

هم دستی زرتشیان با تروریست های تجزیه طلب پژاک

دشمنان و خائنان ایران زمین، برای تکه پاره کردن ایران هیچ فرصتی را از دست نداده و نخواهند داد. بدانید هر پیروزی این دریوزگان نه به علت قدرت این دله موشان، که به علت ضعف ساختاری ملی میهنی و میهن پرستانه ی ماست.


به تازگی یکی از موبدان خداجوی خدامهور و خداترس زرترتشی به نام "کوروش نیکنام"، یکی از سرکردگان گروهک تروریستی و تجزیه طلب پانکرد "پژاک" را ملبس به رخت زرترتشی کرد و بر قامت ایران ستیزش سدره ی اهورامزدا بست !! "لقمان حاجی کریم" که الله پرست زاده ای با نام الله نشان است و از هواداران "عبد الله اوجالان" سرکره ی گروهک تروریستی پژاک می باشد، چندی پیش به دست موبد کوروش نیکنام سدره پوش شد و به خیل گله ایمانداران زرترشی فروش درآمد.

این مایه ی ننگ و این تف سر بالا، برگ زرینی دیگر بر دفتر خیانت پیشگانی چون "کیخسرو آرش گرگین" و "امید دانا"ست که با برکشیدن دینی پوسیده و واپسگرا، به ادبیات سرکوبگرانه ی رژیم و پشتیبانی از سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرنش کرده و تمام قد از آن دفاع می کنند. پیشتر نیز، خبرگزاری حکومتی "فارس" لکلک خود را مورد عنایت قرار داده بود:



در همایش کزایی زرتشتیان که در استرالیا برگزار شد، عناصر دیگری نیز حضور داشتند. این نشست به همت انجمن زرترشی فروشان هندوستان در برگزار شده بود. 

هم اکنون جنگی میان خود زرترشی ها به وجود آمده که برخی به ظاهر مخالف اسلام اما در کردار هوادار شخص "خامنه ای" و سپاه هستند و برخی دیگر نه اسلام را که شیعه را جریانی غیر اسلامی می دانند و از آن به عنوان "سهیونیست شیعه" یاد می کنند و این دو جریان یعنی امید دانا و کیخسرو گرگین، پس از دوره ای ملوس بازی و نقش هم اندیشی و همکاری گرفتن، طبق رویه ی معمول فرهنگ ایرانیان، با یکدیگر دشمن خونی شده و برای یکدیگر آبرویی که نداشتند را بردند.


کووروش نیکنام البته در این همایش کزایی شرکت کرد، اما پرچم فرانسه را بالا گرفت !! در حالی که دیگر همپالگی های رژیم که در استرالیا خوش می گزرانند، پرجم ولایت فقیه را در دست گرفته بودند. نکته ی جالب برای خوانندگانی که نمی دانند، البته اینست که کوروش نیکنام نماینده ی زرتشیان ایران در هفتمن دوره ی تویله ی مجلس شورای اسلامی بوده است، اما امروز از گرفتن پرچم همان رژیم هم سر باز می زند !!

بارها گفته و نوشته ام که جریان #پان_ایرانیسم_حکومتی، جریانی نونازی و فاشیست و آریاباز است که رویکردهای نژاد پرستانه ای را دنبال می کند. در عین حال، جریان تجزیه طلبی از سوی نهادهای اطلاعاتی رژیم هماهنگ و هدایت می شوند.


همه ی فاضلاب ها به یک جا می ریزند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر