۱۳۹۷ تیر ۳۰, شنبه

قتل عام ۱۱ مرزبان میهن در کردستان؛ تروریست های پیشمگره منتظر انتقامی سخت باشند

در پی یورش تروریستی شب گزشته، تروریست های پیشمرگه ی گروهک تجزیه طلب و پانکرد دمکرات، به پاسگاه موسوم به مرکزی قرارگاه "حمزه سید الشهدا" نیروی زمینی سپاه در روستای "دری" واقع در منطقه ی "مریوان" استان کردستان، چند سرباز مرزبان کشورمان کشتار شدند.


در یورش شب گزشته آدینه ۲۹.۴.۹۷، اشرار و تروریست های گروهک تجزیه طلب دمکرات به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سید الشهدای نیروی زمینی سپاه واقع در روستای دری منطقه ی مریوان در استان کردستان و انفجار زاغه ی مهمات، شمار ۱۰ تن از مرزبانان کشور را کشتار کردند. در این درگیری، شماری از تروریست های پیشمرگه به هلاکت رسیدند و شماری نیز زخمی شده و فراری گشتند. گروهک های تروریستی و تجزیه طلب پانکرد و مزدورانشان، هیچ گونه پایگاهی نزد ملت ایران به ویژه مردم میهن پرست کردستان ندارند و تروریست ها در انتظار انتقام سخت و مهلک ایران به خاطر ارتکاب به این جنایت باشند.

این درگیری بین نیروهای مرزبانی سپاه پاسداران و گروهک تروریستی دمکرات روی داد که قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند. این درگیری در اطراف روستاهای دری و نشکاش رخ داد. تا کنون هیچ یک از گروهک های تروریستی پانکرد مسئولیت این یورش را بر عهده نگرفته اند، اما برخی منابع اعلام کرده اند که این یورش تروریستی از سوی گروهک دمکرات روی داده است. شهرستان مرزی "مریوان" در ۱۳۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده و این استان دارای ۲۲۰ کیلومتر مرز با کشور عراق است.

نام سربازان و مرزبانان جاویدنام درگیری مریوان به شرح زیر است:

۱. شهید مهراب عبدی
۲. شهید قانع کرم ویسه
۳. شهید فرزاد رحیمی
۴. شهید ابراهیم حضرتی
۵. شهید عبدالرحمن خالدی
۶. شهید ایرج رحیمی نیا
۷. شهید آرام فیضی
۸. شهید شادمان مرادی
۹. شهید برهان معین پور
۱۰. شهید طالب محمودی
۱۱. شهید آرش رضایی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر