۱۳۹۷ مرداد ۳, چهارشنبه

یادی از قتل های زنجیره ای و شکنجه ی همسر سعید عمامی

در وزارت اطلاعات رژیم رخ داد...

در سال ۷۸، یکی از سرکردگان اصلی وزارت بدنام اطلاعات به نام "سعید عمامی یا اسلامی" را خود رژیم در سلول انفرادی به قتل رساند و آن روز هم گفت که او در زندان خودکشی کرده است !!


در همان سال و پس از آن، مزدوران رژیم در وزارت اطلاعات، همسر وی به نام "فهیمه دری نوگرانی" را برای ۳۰۰ ساعت بازجویی کردند و او را تا حدی شکنجه کرده بودند که استخوان کف پایش بیرون زده بود. این زن، با همسر دیکتاتور رژیم "سید علی خامنه ای" روابط نزدیکی داشت و حشر و نشر می کرد !!

در میان بازجویی ها که با انبوهی از توهین و تحقیر جنسی و روش های گوناگون شکنجه همراه بود و در این بازجویی های ضد انسانی و ضد حقوق بشری که در زمان دولت اسلاح طلبان به سرکردگی روباه سبز آخوند "سید محمد خاتمی" داد، هتا به فهیمه دری می گفتند که رابطه ی جنسی خودت را پسرت را توضیح بده !!

افشای این ویدیوها که بر روی یوتوب قابل دسترسی است، یک انفجار برای باز شدن چشم ساده لوحان به واقعیت و ماهیت اصلی ولایت فقیه بود.


جمهوری اسلامی با قتل های زنجیره ای آنچنان کارنامه ای برای جنایات بی شمار خود ساخته است که هتا تک تک عناصر اطلاعاتی و مزدوران ریز تا درشت رژیم نیز، به هر شکلی که بتوانند آن را محکوم کرده یا از همسویی با آن تفره می روند.

افزون بر این، ذکر این نکته نیز بسیار مهم است که این رفتارهای بسیار بی شرمانه و ضد انسانی صورت گرفته از سوی مزدوران اطلاعاتی رژیم، نسبت به وفادارترین افراد خود در وزارت اطلاعات انجام گرفته است، یعنی کسانی که صد در صد مورد پذیرش سامانه ی امنیتی رژیم و دستگاه های اطلاعاتی بوده اند !!


این برگ سیاه، تنها یکی از صدها هزار جنایات جمهوری اسلامی علیه بشریت و مردم کشورمان است.

در پی قتل های زنجیره ای که به دستور آیت الله سید علی خامنه ای و به سرکردگی "سعید عمامی" انجام گرفت، جمعی از نویسندگان و ادیبان ایران در یک زنجیره قتل های سازمان یافته و برنامه ریزی شده از سوی وزارت بدنام اطلاعات جمهوری اسلامی، به قتل رسیدند.

از میان آنها می توان به "محمد مختاری"، "سعیدی سیرجانی"، "حمدی حاجی زاده" و پسر ۱۱ ساله اش "کارون حاجی زاده" اشاره کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر