۱۳۹۷ مرداد ۳, چهارشنبه

لو رفتن برنامه ی اتمی رژیم با مقاله نویسی

این یک مقاله ی افشاگری است که برای نخستین بار در جهان منتشر می شود.


جمهوری اسلامی سرش را مانند یک کبک احمق در زیر برف کرده بود و فکر می کرد جهان او را نمی بیند. البته مردم کشورمان به واسطه ی نبود اطلاعات درست و در دسترس، تا سال ها فکر می کردند "انرژی هسته ای، حق مسلم آنهاست" !!

رژیم با این دست شعارها و رفتارهای مردم فریبانه ی فراگیر خود و مغزشویی های رسانه ای، تقریبن همه ی مردم را برای بیش از یک دهه اینچنین فریفته بود که نه تنها به دنبال بمب اتمی نیست، بلکه به دنبال انرژی صلح آمیز هسته ای برای درمان لک و پیس خانم هاست، اما هنگامی که گندش درآمد که در ژرفای ۲۰۰ متری در دل کوه، آزمایشگاه چند هزار متر مربعی پزشکی و صلح آمیز هسته ای راه انداخته، پرده از کون گهی رژیم فروافتاد و همه پرسیدند "چرا دولا دولا شتر سواری می کنی ؟؟".

اما این آغاز گاف دادن های رژیم نبود. جمهوری اسلامی هتا نخبگان اتمی کشور که حاضر نشدند در برنامه ی تولید تسلیحات اتمی به ولایت فقیه کمک کنند را خودش ترور کرد؛ نمونه ی آشکار آن البته، "اردشیر حسین پور" بود که خواهر وی پس از سال ها و در برون مرز توانست درباره ی ترور برادرش از سوی دستگاه سرکوبگر اطلاعات آخوندی افشاگری کند و خود و خانواده اش از آمریکا پناهندگی سیاسی بگیرند. جمهوری اسلامی باز هم باخت، اما این هم آغاز گاف دادن ها نبود.


داستان لو رفتن برنامه ی بمب اتمی رژیم البته، از سوی خود رژیم احمق جمهوری اسلامی آغاز شد. روزگاری که عطش الله پرستان حکومتی در به چاپ رساندن مقاله های علمیشان تا بدان پایه بود که از هر گونه انتشار مقاله های دزدی علمی شده خودداری نمی کردند و شوری بیگانه و ناپایدار و دروغین را در طبقه ی دانشگاهی به وجود آورده بودند که مقاله های به اصطلاح علمیشان را نه در هر نشریه ای، که در نشریات ISI به چاپ برسانند !!

این گزار برای رژیم سخت بود. هم از این بابت که هزاران به اصطلاح استاد ایرانی را به خاطر دزدی علمی در فهرست سیاه مقاله های علمی قرار داد، و هم از این بابت که از این سوراخ خود را گزیدند.

ماجرا بدین قرار بود که آن دانشمندان بمب اتمی ساز، در مقاله های خود اشاره به بخشی از مواد رادیو اکتیو کرده بودند که ظاهرن جمهوری اسلامی آنها را نه دارا می بود و نه بر اثر تحریم ها می توانست به آنها دسترسی داشته باشد. از اینرو هنگامی که این دانشمندان به آن مواد رادیو اکتیو با ایزوتوپ های خاص و سنگین در مقاله هایشان اشاره کردند، شصت جهان خبردار شد که جمهوری اسلامی نمی توانسته چنین موادی را در اختیار داشته باشد، مگر آنکه پیشتر در برنامه های اتمی خود از یک دست مراحل برای غنی سازی و خالص سازی ایزوتوپ ها گزشته باشد.

این بدان معنی بود که این فراورده ها در نتیجه ی آزمایش هایی به دست می آیند که سرفن از مسیر تولید خوراک اصلی بمب اتمی به وجود می آیند و در واقع آن مواد ایزوتوپ رادیو اکتیو که در مقاله هایشان بدان اشاره می کردند، فراورده های جانبی سوخت بمب اتمی بود !!


اینگونه بود که رژیم گوسپند ولایت فقیه، بار دیگر به خود سور زد و خودش دست خودش را برای جهان رو کرد. جهان آزاد ضمن آنکه به کون رژیم آخوندی می خندید، همه ی آن موارد از بنیان مستند و مستدل را به سازمان انرژی اتمی جهانی نشان داد و ثابت کرد که رژیم تروریست اسلامی، در همه ی این مدت به دنبال بمب اتمی بوده است. پس از آن بود که سیل تحریم های بیشتر علیه رژیم روانه شد.

مردم از همه جا بی خبر ایران که با شور کزایی حسینی و عرق انحرافی ملی، نه از کشور و ملت که از رژیم سرکوبگر خودشان دفاع می کردند، در عملی انجام شده قرار گرفته بودند و در نتیجه این مردم بودند که از رژیم ستمکاری بیشتری کشیدند و مجبور شدند تحریم هایی را تحمل کنند که خود رژیم به واسطه ی جاه طلبی بمب اتمی خود بر آنها تحمیل و هموار کرده بود.

از اینرو به خوبی می توان فهمید که نقش رسانه های مستقل و آزاد داخلی به جهت جلوگیری از خر کردن و به خواب فروبردن و فریب افکار مردمی و نیز مغزشویی آنها، تا چه اندازه ضروری است و نقشی کلیدی دارد. این رسانه هایی چون وبلاگ نویسان حرفه ای و مستقل هستند که با روزنامه نگاری و افشای ماهیت اهریمنی افراد و سازمان ها، می توانند ذهن ها را بیدار کنند و نه اگر جلوی بدبختی را، که جلوی بدبختی بیشتر و نسل اندر نسل را بگیرند. دیگر خیلی دیر شده و تنها چاره ی این ملت، سرنگونی ولایت فقیه در تمامیت آنست و براندازی این تمامیت، بدون سرنگونی اسلام تحمیلی و اهریمنی کامل و ممکن نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر