۱۳۹۷ مرداد ۲۲, دوشنبه

طالبان نی آزادی را در غزنی نواخت

دین خدا بار دیگر در افغانستان کفر زده زنده شد. الله پرستان حقجوی، در عنایت الطاف خداوندی، باری دیگر بر خاک دلیران و خطه ی شیران و سرزمین قهرمانان اساتیری پای گزاشت و سرزمین های اشغال شده از سوی دولت قانونی جمهوری به اصطلاح اسلامی افغانستان را از از دست ایادی غرب آزاد نمود و به جهان عزیز اسلام بازگرداند.


طالبان که نامی آشنا و درخشان در صنایع تولیدات دفاع ملی آمریکاست، توانست با به دست آوردن بیشتر آرا از راه گلوله های توپ و تانک، بخش وسیعی از سرزمین مادری و پدری را با هم آزاد کند و به مقام نخست برسد. رییس جمهور پفیوز افغانستان که پیشتر راه هایی برای جنگ با سلحشوران الله را پیموده بود نیز، هم اکنون هم درگیر مشکلات قومی و هم مذهبی فراوانی است و کارشناسان ناتو در افغانستان اذعان کرده اند که دیگر فروش تریاک نمی تواند هزینه های سرسام آور بند پوتین های آنان را در آن کشور تقبل کند.


جمهوری اسلامی ایران نیز با فرستادن یکی از تخم سگان خود به نام "قلندر شرق" که با نام غیر رسمی "سردار پاسدار تروریست جاسم سلمانی" در خدمت نیروهای بعثی دره ی پنجشیر است، به تازگی مبلغ کلان دو سد ملیارد تومان را روانه ی کشور دوست و همسایه افغانستان کرده است. در این راستا، یکی از رایزنان افغانی در گفتگویی تلوزیونی افشا کرده است که رژیم متمرکز اسلامی به ریاست العهدی "السید محمد الخاتمی" که در ایران به عنوان "روباه سبز" مشهور است، سالانه مبالغ کلانی پول به اصطلاح "گم شده" را از راه رایزن شفیق خود در آن کشور، به کاخ ارگ ریاست جمهوری ستاد نشیمنگاه پروفسور "کرزای" رییس جمهور پیشین این کشور مستطاب می فرستاده و در قبال آن نیز رسید دریافت می کرده است.

سربازان خدا غزنی را آزاد کردند و به نماز نشستند:


رسانه های افغانستان نسبت به این خبر نیز واکنش منفی نشان ندادند و مردم نیز متوجه شدند که آزاد سازی "غزنی" از یوغ قوای دست نشانده ی دولتی از سوی طالبان، اگر برای همین مورد هم بوده باشد، موجه و نیکو بوده و دستان خویش را به سوی کعبة العظیم فی مکة الکریم به هوا کرده و خداوند دانا و فرهیخته ی عرب را ستایش ها کردند. در این نیایش الهی، سرهای مومنان بر زمین و ماتحت آنان به قید حیا و دعا، به هوا بلند شده بود.

به امید آزاد سازی همه ی کشورهای اسلامی از یوغ قوای کفر و بازگشت همه ی مومنان بالله از سرزمین های کفر در اروپا و آمریکا به سرزمین های زیبا و بهشتی خود در خاورمیانه و آفریقا و هر خراب شده ی دیگری.


پیشاپیش آزاد سازی کابل را نیز شاد باش می گویم.

عزیزة العقبا
مریضٌ فی مَرَضَ اَلَلُه اَلعَظِیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر