۱۳۹۷ مهر ۱۴, شنبه

به بهانه ی گزینش بانو "ژیلا مساعد" به هموندی فرهنگستان بسیار بحران زده ی سوئد

او جانشین نویسنده ی شرافتمند و توانای سوئدی "شرشتین اکمن" شد که از سال ۱۹۸۹ در اعتراض به همین فرهنگستان چپگرا که حاضر نشد علیه فتوای قتل "سلمان رشدی" از سوی خمینی گجستک اعلام موضع کند، از شرکت در نشست های ان خودداری کرده بود.


نویسنده ی شرافتمند دیگری به نام "لارش یلنستن" هم به همین خاطر از شرکت در نشست های این فرهنگستان خودداری کرد.

اما "یان میردال"، کمونیست تبهکاری که منکر فاجعه ی یهودی کشی "هولوکاست"، مدافع کشتار چند ملیونی چینی ها در دوران فاشیسم مارکسیستی مائو موسوم به "انقلاب فرهنگی" این کشور، مدافع "پول پت" جنایتکار، کشتار مردم از سوی "خمرهای سرخ" مارکسیست در کامبوج بود، "سلمان رشدی" را محکوم و به شدت از خمینی حرامزاده پدافند کرده و می کند. این تبهکار کمونیست، چند سال پیش میهمان ویژه ی اشغالگران اسلامی در تهران، در سالروز اشغال کشورمان بوده و قالیچه ی بسیار گران قیمتی که به قیمت خون ایرانی ها تهیه شده است را مزد گرفت.

این تبهکار کمونیست، فرزند دو تبهکارسوسیال دمکرات سوئدی به نام های "آلوا و گنار میردال" می باشد که تنها یکی از تبهکاری هاشان طرح و اجرای "نژاد پرستانه"ی عقیم سازی گروه هایی در سوئد بوده است. گزینش نویسنده ی برنده جایزه ی نوبل ادبیات، از خویشکاری های این فرهنگستان است که شوربختانه همواره سمت و سویی چپ گرایانه ی سیاسی داشته است.
به سبب اوج گیری بحران و فساد دراین فرهنگستان، هییت رییسه "بنیاد نوبل" اعلام داشته که شاید پروانه ی گزینش نویسنده ی برنده ی این جایزه را به آنها ندهد.


امید که بانو "ژیلا مساعد"، پروانه استفاده ازموقعیت خود را به تبهکاران الله پرست و کمونیست، نازی و سوسیالیستی که باعث فرار ملیون ها ایرانی از جمله خودش شده اند را ندهد.

پیروز پیروزی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر