۱۳۹۷ مهر ۲۸, شنبه

الله پرستان به بز ماده ی باردار هم رحم نکردند

یک بز ماده در روستای "موات" در "هارایانا" (Herayana's Mewat) و پس از آنکه از سوی ۸ الله پرست مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، مرد !!

این متن ترجمه ی بخشی از این جستار است.


این الله پرستان که گفته می شود معتاد و الکلی بوده اند، این بز را در خانه ای متروکه مورد تجاوز قرار دادند که این بز بخت برگشته ی باردار و بیچاره، پس از آن جان به جان آفرین موهوم تسلیم کرد.

در پی این تجاوز گروهی، شکایتی در اداره ی پلیس ناگینا (Nagina) به ثبت رسیده است. مسئول این کلانتری به نام راجبیر (Rajbir)، می گوید که متجاوزان جنسی به بز ماده ی نام برده، از سوی صاحب آن به نام "آسلو" (Aslu) مورد پیگرد قرار گرفتند که آنها را به دزدی و تجاوز به بز ماده اش متهم کرد.

نام های سه نفر از متجاوزان به نام های "سواکار، هارون و جعفر" از سوی آسلو آورده شده و هویت پنج نفر دیگر همچنان ناشناس باقی مانده است و مقامات پلیس در تلاشند تا آنها را بیابند.


به گزارش این خبرگزاری هندی، بررسی های پسا وقوع جرم بر روی بز ماده ی کشته شده انجام گرفته و پلیس منتظر نتایج به دست آینده است. این بز در ساعت هفت پسین روز چارشنبه دزدیده شده بود. صاحب بز ماده می گوید هنگامی که با متجاوزان روبرو شد، یکی از آنها آلت خود را درآورده و اظهار داشته است که آنها هر کاری که دلشان بخواهد می کنند و بدین ترتیب، او را به چالش کشیده است تا هر کاری که از دستش برمی آید انجام دهد !!

مالک بز نیز به پلیس شکایت کرد. به گزارش این خبرگزاری هندی، ارزش پولی این بز ماده که باردار هم بوده است، بالغ بر ۲۰.۰۰۰ روپیه است. تجاوز جنسی به جانوران از سوی الله پرستان، بنا به گفته ی یکی از مبلغان اسلام اهریمنی در هندوستان به نام "ذاکر نایک"، امری مباح می باشد و گناهی بر آن مترتب نیست. ذاکر نایک در این باره حدیثی از "محمد تازی" پیامبر خودخوانده ی اسلام می آورد که:

"یک مرد هنوز پس از آنکه شهوتش را با یک بز یا گوسپند دفع می کند، پاک تلقی می شود. اگر هیچ زنی وجود نداشته باشد، هیچ شهوت یا گناه حقیقی رخ نداده است. پس این هیوان است که آلوده و فاسد می شود و باید کشته شود".
محمد تازی، پیامبر خونریز و بچه باز اسلام اهریمنی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر