۱۳۹۷ مهر ۲۳, دوشنبه

آغا فرموده بزک نمیر بهار میاد...

آغا سگه که چون گرگی، خود را در رخت میش ولایت و عظما بازی فرو کرده است، بیاناتی روشن بینانه و از سر درایت گوزیده اند که بیان می دارد، حاجی اگر با همین فرمون جلو بری، ۱۴۱۴ قله را زدیم به همدلاه !! این انعطافات نعوظ رهبری از سنخ نرمش های قهرمانانه ای است که هزرطشان هر از گاهی از خود در می کنند.


سید علی خامنه ای به راستی ولدزنای خلف عمام "حسن مجتبا" (اوغ) می باشد، همو که در بده بستان های دنیویش با خلیفه ی اسلام "معاویة ابن ابو سفیان"، آنچنان نرمش قهرمانانه ای کرد که جای خم شدنش هنوز هم برای پابوسان اله بیتی درد می کند. نخود را چه به دیزی، گوشت بودن یا نبودن، مسئله اینست !!

اما از آنجا که دلارهای جهانگیری خود در خارجه میان مزدوران رژیم پخش می شود، "علیز" در انگل ستان و در آیت الله بی بی سی غوغا می کند و "آریا اسبه" در ترقیه و ابن ابالحشفه "امید دانا" هم در سوئد. هیف از عمری که درس خواندیم !! چرا که دیدیم با دیپلم ردی و از خانه تکان نخوردن، هم می شود خانه خرید و هم سفرهای گران رفت و هم فخرش را به شیوه ی انگل زادگان رژیم، به دله دوله چه ها فروخت.

داد ما که دیگر ستاندنی نیست، پس بگزارید به سبک "صادق هدایت" روی خودتان بالا بیاوریمش.

به خودش می گوید جوان، اما به سنش که نگاه می کنی، باید ۴۰ سالش باشد، با حساب اینکه دو سه سالی از هم خوابه اش بزرگ تر باشد. اما توان مزخرف گویی و دری وری پردازی، دریدگی و حرامزادگی، چنان خود را سرآمد دیگر قهبه زادگان رژیم کرده است، که می بایست جایزه ای چیزی به او داد. در واقع، پیشنهاد می کنم تندیسی از گه به شکل ۱۴۱۴ ساخته، آن را سوار یک "کیرکاشی" کاشانی کنند و برایش هواله دهند.



هتا اوج پاچه خواری از دیکتاتور رژیم، آنچنان است که با خجالت و تعارف، به جای "آغا" نوشته است "آ" !! که هم دوزاری بقیه از میزان کون در هواییش در برابر خامنه ای بیفتد و هم به خیال خودش، یعنی کمی حیا و آبرو هم داشته و همینجا نقدن خرجش کرده است !! شکاف میان کیر عظما با کون این بچه قشنگ، به اندازه ی یک "آ" و به گستردگی یک "توسی"، کاهش یافته است، هشدار، هشدار...

بسیجی تلوزیون نشین رژیم که ریشش را با کراوات از جنس بازگان و بقیه ی فاضلاب زادگان ملی منقلی، با افتخار، بله با با افتخار، علم کرده است، کارنامه ی افشاگریش آنقدر سنگین است که اگر جمهوری اسلامی سوئد به دست "جیمی" می افتاد، می شد امیدوار بود که این زباله ی سیاسی به زیر ابای آریایی ولی فقیهش بازپس فرستاده شود؛ اما از آنجا که سوئد هنوز اسلامی و متعهد با ممه بازی با رژیم است، این مزدور کلاش همچنان به دم خر تکانی مشغول خواهد بود.


موجودی که جز نفرت در پیشینه اش نیندوخته و هتا نزدیک ترین دوستانش که از اصلی ترین کمک های او بودند نیز، از این علف خوار کنده شده و علیه او افشاگری می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر