۱۳۹۷ مهر ۲۳, دوشنبه

انهدام یک تیم تروریستی در کرمانشاه و لاشه سازی از چند پانکرد تجزیه طلب

یک تیم تروریستی تجزیه‌ ‏طلب از گروهک پانکرد و تجزیه طلب دمکرات کردستان که از مرز‌های باختری به درون کشور خزیده بود و در خانه ی تیمی مستقر شده بود، منهدم شد. از این تیم تروریست،ی چند تفنگ، نارنجک، تجهیزات جنگی و اسناد درون ‏‌گروهکی به دست آمده است. این اسناد بیانگر پشتیبانی کشورهای الله پرست و مرتجع عرب از اقدامات تروریستی علیه ایران و برنامه ی عملیاتی این تیم برای چندین اقدام تروریستی در استان کرمانشاه است.


گروهک تروریستی دمکرات به سرکردگی "مستفا هجری"، تاکنون بارها به منظور ایجاد ناامنی و ترور شهروندان و سربازان ایرانی، به خاک کشور یورش برده است.

واپسین غلط این گروهک تروریستی که هم زمان با تحرکات تجزیه طلبانه ی فرقه ی تروریستی کومله همراه بود، به کشته شدن چند سرباز ایرانی انجامید که در نتیجه ی عملیات انتقامی، ایران مقر این گروهک و ساختمان فرماندهی آن را با خاک یکسان کرد که در نتیجه ی آن، چندین تروریست پانکرد لاشه سازی شدند.


تروریست های الله پرست پانکرد، پس از این شکست مفتضحانه در امن ترین جای ممکنی که رویش حساب کرده بودند، بر لاشه های مردارشان نماز عربی اسلامی سرودند. همگی آنها به هنگام ادای نماز، دست هایشان را به یکدیگر فشرده و سرشان را به نشانه ی فرومایگی و بندگی الله عرب، به پایین انداخته بودند.

آنچه که بیش از این، این صحنه ی مشمئز کننده را زینت می داد، پرچم کزایی و جعلی اقلیم خودسر کوردلستان بود که بر روی هر لاشه پیچانده شده بود.

پانکردها هنوز باور نکرده اند که به محض نشان دادن دم از زیر سوراخی که در آن خزیده اند، شدیدترین و کشنده ترین واکنش ایران را دریافت خواهند کرد. از اینرو، به تخم و خایه دارانشان !! سفارش می شود که مرد باشند و در راستای گه هایی که خورده اند، غلطی هم بکنند، زیرا ایران در انتظار بهانه است تا دشمنانش را لاشه سازی کند. موشک های ایرانی، کون پانکردان تجزیه طلب را پاره خواهند کرد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر