۱۳۹۷ دی ۲, یکشنبه

هزرط آیت الله کیر اسلام، عمام سید خمینی حرامزاده: "ما کی گفتیم اسراییل باید از صحنه ی روزگار محو شود ؟!"

باید از "ستاد مبارزه با چرندیات" خواست تا سرتویله ی وزارت خارجه ی رژیم را چرند پردازی کرده و دروغ و حاشای وی که در زرورق شیادی و چرندگویی پیچیده شده است را افشاگری نماید !!


آیت الله ها و تخم حرامیان پاسداری که روی خون های ریخته شده و کشته شدگان ایرانی ایستاده و زراندوزی کرده اند، امروز با عروسک خیمه شب بازی بیت خامنه ای قصد دارند تا خود را چهره ای انسان دوست و جهانی نشان دهند؛ گو اینکه این جمهوری اسلامی و آن دجال آدمخوارش سید خمینی حرامزاده نبودند که ایران را این چنین به دست ویرانی سپردند و به سوی سرنوشت مرگ و نابودی کشاندند.

پس از آنکه بی دلیل و بی هیچ خواست ملی، خمینی حرامزاده یکه تاز دشمنی یک جانبه با اسراییل و آمریکا شد، این کشور و مردمش و نسل پشت نسل ایرانی بوده و هستند که به گروگان گرفته شده اند.

این کشور بدین دلیل از سوی آمریکا، اروپا و مللم متحد دچار هزار و یک تحریم شده است که سرکردگان خونخوار جمهوری اسلامی از ریختن خون و ایجاد دشمنی و درگیری در منطقه و جهان سیرمانی ندارند و تا ایران را به نابودی نکشانند، دست از ایران و مردم الله زده اش برنخواهند داشت. آنها به واسطه ی دین پناهی و خدای موهوم خواهی گله های الله پرست ایرانی است که توانسته اند بر اریکه ی قدرت ایران تکیه زنند.


بر هر موشک دوربرد بارها نوشته اید که آمریکا و اسراییل را می خواهید نابود کنید و آنگاه ادعای ماتحت اسلامی می کنید که چه کسی گفته ولایت فقیه قصد دارد اسراییل را نابود کند ؟!؟!

شما حرامزادگان خمینی زاده، مرزهای پشتی و بی شرفی، فرومایگی و دروغ را بارها جابجا کرده اید و بار نخستتان هم نیست. اما این یکی دیگر نوبر بود !! آیا ظریف مریف کله قوری رژیم با قرقره ی این زر مفت که: "ما کی گفتیم که اسراییل را نابود می کنیم ؟"، می خواهد بگوید که یعنی جمهوری اسلامی به دنبال نابودی کشور اسراییل و کشتار اسلامی یهودیان بر اساس دستورات محمد تازی و تاریخ اسلام و سیره ی حرامزاده پیامبر خودخوانده ی عرب نیست ؟؟

آیا جمهوری اسلامی با قرقره کردن این زر مفت، می خواهد بگوید که آن خمینی حرامزاده اش هیچ نگفته است که: "اگر هر الله پرست یک ستل آب بر روی اسراییل بریزد، اسراییل را آب خواهد برد" ؟؟



خروج ایالات متحده از افغانستان و سوریه، نه تنها غافلگیر کننده نبود که پرسش آنجاست که چرا چپ های جهانی این اقدام بخردانه ی رییس جمهور ترامپ را به شکلی عجیب و غافلگیرانه جلوه می نمایند ؟ این اقدام درست "دانلد ترامپ" نه تنها بخشی از شعارها و وعده های تبلیغاتی وی برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور بود، بلکه او از روز نخست اشغال افغانستان و عراق از سوی ارتش آمریکا و به فرمان سرخر "جرج بوش پسر" نیز، مخالف درگیری آمریکا در این دو جنگ بود و در روزگاری دراز پیش از ریاست جمهوریش، بارها خواستار خروج نیروهای نظامی آمریکا از عراق و افغانستان بوده است.

امروز، با خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان که به جز نیروهای این کشور در قالب ناتو می باشند، بار سنگین هزینه های تحمیلی ارتش این کشور که بر دوش مالیات دهندگان آمریکایی بوده است، برداشته می شود و رفاه مالی و آسایش روانی و نوید صلح را به مردم این کشور پیشکش می کند.

اکنون یتیم شدگان جمهوری اسلامی که با بودن ارتش آمریکا در سوریه، احساس دلگرمی می کردند، باید بیشتر و بیشتر ماتحت روسیه را لیسیده و از دلارهای سرکیسه شده از جیب ملت ایران، هزینه ی جنگ کنند.

تحلیلگران کیری ولایت فقیه در اروپا خفه خون گرفته اند !!














۱ نظر: