۱۳۹۷ بهمن ۲۷, شنبه

با تاییدی بر مرگ بر اسراییل: "نشست ورشو در سه سطح: دگرش رفتار، سرنگونی و جنگ"

بنیامین نتانیاهو به همراه سرکردگان رژیم های جعلی عربی، خواستار یورش
نظامی به ایران شد
در حالی که داد و فریادها رسانه ای و رسمی جمهوری اسلامی، تا هفته ها پیش از برگزاری نشست ورشو، جهان را متوجه یک ائتلاف جهانی علیه جمهوری اسلامی کرد، و اگر خود رژیم تا این اندازه جلز و ولز نمی کرد، صدای ترکیدن اجلاس پس از پایان یافتنش درمی آمد، اما با این حال این نشست برگزار شد و جمهوری اسلامی بار دیگر با دماغی سوخته و دلی دوخته به توهمات خود، در پوسته ی مظلوم نمایی و همیشه حق به جانبی خزید.

در حالی که پس از این نشست، "مایک پومپئو" بار دیگر اذعان کرد که آمریکا تنها به دنبال دگرش رفتار رژیم است، اما "نتانیاهو" که کاسه ی از آش داغ تر است، غلاده ترکاند و فریاد یهودی جنگ با ایران را به جای مرگ بر جمهوری اسلامی، بر زبان راند.

نخست وزیر اسراییل که ملتش در درازنای تاریخ بارها و بارها از سوی الله پرستان عرب کشتار دسته جمعی شده اند، اکنون دشمن بزرگ تری را در برابر خود می بیند که اقتدار موشکی آن، قابل تحمل نیست. به همین سبب، اسراییل ترجیح می دهد که با افعی ها و کژدم های سنتی خود کنار بیاید تا نانی که از ایرانیان خورده و حیثیت و موجودیتش را تا همیشه مدیون پارسیان است، در صورت ولی نعمتان خود تف کند.

اعتراف دوباره ی اسراییل به تمایل به آغاز جنگ با ایران.
از دید اسراییل، دشمن آنها ایران است نه جمهوری اسلامی.
بدین قرار، طرحی که پیشتر در همین وبلاگ آن را زیر عنوان "مرگ بر اسراییل" افشا کردم که بیان می داشت شخص نتانیابو خواستار یورش نظامی تمام قد به ایران و اشغال شهرهای کشور و هتا گسیل داشتن موج یهودیان برای سکنا گزیدن در چند بخش شهرهای تهران و اسپهان است، بار دیگر از سوی خود این یابو تایید شد و برای هیچ کس جز مشتی گوساله ی هیچی نفهم، کوچک ترین تردیدی بر جای نمی گزارد که رژیم اسراییل، در حالی که در ظاهر با ایرانیان دوست نمایی می کند، در کردار ژرفن و شدیدن، ایرانی ستیز است و ایران چاره ای ندارد به جز آنکه با دشمن درجه یک خود روبرو شود و کارش را یکسره سازد.

از همه ی نیروهای اپوزوسیون می خواهم که در بازی های تکراری اسراییل نیفتند و امیدوارم مطالعه ی کتاب "پول خون آلود" ترجمه ی زنده یاد استاد "مسعود انصاری" را بخوانید که از زبان معترف یک افسر ارشد اطلاعاتی اسراییل به نام "آری بن مناشه"، واقعیت های خیانت آلود دردناکی را به رشته ی نوشتار درآورده است.

زنده یاد استاد مسعود انصاری در حال سخنرانی به یادمان جاوید نام "فریدون فرخزاد"
در بخشی از این کتاب، این افسر اطلاعاتی ارتش اسراییل اعتراف می کند که در هنگام بر پایی شوروش ۵۷، خلبانان اسراییلی ساکن ایران که در نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی کار می کردند، ۴۸ فروند جنگنده های اف ۱۴ ایرانی که پول آنها تمامن به آمریکا پرداخته شده بود را دزدیده و به اسراییل می برند. ایران نه تنها نخستین کشوری بود که این پیشرفته ترین جنگنده های روزگار خود را در اختیار داشت، که هتا خود آمریکا هم هنوز از آنها در ارتشش استفاده نمی کرد !!

در خیانت های پی در پی اسراییل به ملت و کشور ما، یکی همین مورد است که اسراییل در عین حال که همه چیز ایران را یا نابود می کند یا می دزدد، در زنجیره معاملات جنگ افزار با رژیم، تنها در یک فقره از معاملات، ۱ ملیارد دلار تسلیحات به سال ۱۳۵۸ ف. خ. را به جمهوری اسلامی درگیر جنگ با عراق می فروشد که نیمی از این پول، سهم سود اسراییل بوده است !!

رژیم قجری جمهوری اسلامی، رژیمی خفت طلب و تو سری خور است که شایسته ی تیپا خوردن و نابودی و محاکمه ی تک تک سرکردگان و مزدورانش در دادگاه های آینده ی ایران آزاد می باشد، اما نباید اجازه داد که ایران و این رژیم عربی اسلامی دست نشانده ی شرق و غرب را با ایران یک کاسه کنند و سرنوشت هر دو را به یکدیگر پیوند بزنند. جمهوری اسلامی دیر یا زود رفتنی است، اما ایران نخواهد مرد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر