۱۳۹۷ اسفند ۲۳, پنجشنبه

اهمیت کار فرهنگی علیه اسلام و جمهوری اسلامی

اکنون و پس از ۱۴۰۰ سال، شرایط به هیچ روی دگرگون نشده و ذره ای از توحش ذهنیت عشیره ای و قومی مردمان خاورمیانه، آفریقا و آسیا کاسته نشده است. این جماعت که همچنان در فضای وهم آلود دین بارگی و توهم موجودیت غداره بندی متعالی به نام خداوند، نفس کشیده و زیست می کنند، گله هایی بدوی از انسانیت هستند که تنها تفاوتشان با نئاندرتال ها، جابجایی محیط زیست از غار به شهر بوده است !!

تصویری از عمام عنی (عن) در حال گردن زدن یهودیان در بازار مدینه
به امر رسول الله که خمینی حرامزاده نیز، در سخنرانی هایش به آن اشاره
کرده بود
این موجودات که در کشور ما، رمه های الله زده ی دین پناه و دین خوی را تشکیل می دهند، در عین آنکه "مصرف کننده ی" دستاوردهای تمدن سازان هستند، اما از قی کردن و دفع فضولات ذهنی خود بر این تمدن هیچ دریغ نمی کنند و اکنون و پس از ۱۴۰۰ سال، آخوندها همچنان بر بالای منبرها به مغزشویی و صدور تروریسم اسلامی مشغولند.

این روزگار، روزگاری است که خود آخوندها دریافته اند که مردم دیدشان نسبت به آنها در حد نفرت و خونخواهی تاریخی است. از اینرو، رخت خویش بدل کرده اند و به جای ابا و دستار، کت و شلوار به تن کرده و بر بالای منبر رفته اند و همان چرندیات و مزخرفات ۱۴۰۰ ساله را با ظاهر فریبی دیگر و از دهان جرثومه هایی هچون حاجی لکلک عظما "رائفی پور" بیرون می دهند.

این عین القضات اسلامی، با چنان وقاحت دستور گردن زدن فرهنگی کاران علیه اسلام اهریمنی را بر بالای منبر سید الشهدا می دهد، که کوچک ترین شکی مبنی بر خط دهی آن از سوی دستگاه اطلاعاتی رژیم وجود ندارد.

نهج الالاغة کتابی است که با استناد بر نهج البلاغة منسوب به علی اُبنه آب طالبی
نوشته شده است و به بررسی یاوه ها و مزخرفات این فرد حرامزاده می پردازد
بارگیری "مغالطات در قرآن و حدیث"
بارگیری "روز ملی آخوند کشان"
بارگیری "نهج الالاغة"
بارگیری "جهنمی بر روی زمین"

به بهانه ی اسلام بازی و خمیدگی در برابر محمد تازی، دستور قتل و ترور مخالفان جمهوری اسلامی را صادر می کند که درباره ی اسلام اهریمنی نوشته اند و گفته اند و فعالیت فرهنگی نموده اند؛ چرا که اسلام عربی، جزیی جدایی ناپذیر از مشروعیت رژیم جمهوری انیران اسلامی است که به واسطه ی آن، مشروعیت خدای عرب و پیامبر عربی را در پس نهاد دینی چیره بر ثروت و دارایی های کشور، به دست آورده است. جمهوری اسلامی بی قرار آنست که کی و چه وقت، مخالفان فرهنگی خود را سر به نیست کند.

با توجه به این توضیحات و از آنجا که نویسنده تاکنون مقالات بسیاری را هم علیه اسلامی تحمیلی عربی و هم علیه تمامیت دین و خدای موهوم، نوشته و منتشر نموده است و نیز، کتاب هایی چند را در وادی روشنگری و افشای حقیقت درونی اسلام و سرکردگانش، نوشته و در دسترس آویژه مندان قرار داده است، اعلام می کنم که جمهوری اسلامی برنامه دارد تا مخالفان اسلام و مخالفان سیاسی خود را ترور نماید.


در بخشی از سخنرانی حاجی لکلک رائفی پور، وی به صراحت و در راستای دستور حکومتی و برنامه ریزی آینده ی دستگاه اطلاعاتی رژیم مبنی بر حذف فیزیکی مخالفان اسلام و حکومت اسلامی، و با استناد به سیره ی محمد تازی پیامبر خودخوانده ی عرب که دستور گردن زدن مخالفان فرهنگی اسلام و قرآن را به هنگام اشغال مکه داده است، ذهن مردم را نسبت به ترور مخالفان جمهوری اسلامی آماده می کند.

جمهوری اسلامی پیشینه و کارنامه ای تباه و سیاه نسبت به ترور مخالفان خود دارد که مایلم در آن میان به زنده یادان "کوروش آریامنش"، "فریدون فرخزاد" و "شاهپور بختیار" اشاره کنم.

تا آخر ایستاده ام.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر