۱۳۹۸ فروردین ۲۹, پنجشنبه

فراخوان به مناظره با سرکردگان رژیم و بیان شرایط دهشتناک زندان از سوی دانشجوی حزب الهی زندانی در جمهوری اسلامی

عمام خمینی حرامزاده سرکرده و دیکتاتور نخست رژیم جمهوری اسلامی
جا دارد به کس شعری از آن عمام همام "خمینی حرامزاده" دستبرد بزنم که فرموده بود:

"شما آزادید بروید بیرون مطالب خودتان را بگویید، انتقاد از دولت بکنید، انتقاد از هر کس که پایش را کژ گزاشت بکنید، هیچ کسی نیست که به شما بگوید چرا" !!!!!!!
صحیفه ی عمام خمینی حرامزاده، ج ٩، ر ٢٣۵.

روی همین موج تظاهر به شرافت و انسانیت بود که آخوند یانکی صفت دیگری به نام "بهشتی"، پشت بند این یاوه ی عمام سرود:
"ای انسان !! تو آزادی، اگر ستم پذیر شدی خود را ملامت کن" !!

یک توییت مجتبا داداشی جوردهی علیه بیدادگستری انقلاب اسلامی رژیم
"مجتبا داداشی جوردهی" دانشجوی ترم هشتم علوم سیاسی در دانشگاه "حکیم سبزواری" سبزوار، نیمروز ۲۴ اُم فروردین ماه ۱۳۹۸ فرار خورشیدی و در پی احضار به یگان اجرای احکام بیدادگاه انقلاب اسلامی این شهرستان، بازداشت و به زندان منتقل شد. این دانشجوی منتقد به دلیل انتشار یک ویدیوی انتقادی علیه حاکمیت ستم و دروغ در رژیم اسلامی، در بهمن ماه ۱۳۹۷ ف. خ. به شعبه ی ۳ بیدادسرای عمومی انقلاب اسلامی شهر محل تحصیل خود احضار و با عنوان ‏های "توهین به دیکتاتور دوم جمهوری اسلامی" و "تبلیغ علیه رژیم"، تفهیم اتهام شد.

او از برای اتهامات توهین به دیکتاتور دوم ولایت فقیه و اقدام علیه امنیت رژیم، در بیدادگاه آغازی، به ۳ سال زندان تعزیزی و ۷۴ ضربه تازیانه ی اسلامی محکوم شده است. اما در اعتراض به نداشتن دادرسی دادگری، به این حکم اعتراضی نکرد. در نتیجه، پس از گزشت ۲۰ روز از صدور حکم بیدادگاه آغازی، حکم صادر شده به یگان اجرای احکام رفت و مجتبا داداشی در روز شنبه ۲۴ اُم فروردین ماه ۱۳۹۸ ف.خ. برای اجرای حکم به زندان سبزوار تحویل داده شد.

مجتبا داداشی جوردهی روز ۱۵ اُم بهمن ماه سال گزشته، ویدیویی منتشر کرده و در آن از بسیجیان و سپاهیان خواسته بود که با "ظالمان" نباشند و به مردم بپیوندند:


او همچنین از مردم ایران درخواست کرده بود در اعتراض به ستمکاری رژیم علیه مردم، در راهپیمایی کزایی ۲۲ بهمن شرکت نکنند. این ویدیو از سوی کنشگران اینترنتی در شبکه ‎های اجتماعی دیده و به اشتراک گزاشته شده است:


این دانشجو هم اکنون در زندان سبزوار است و در این زندان هم به دلیل اینکه زندانیان به تفکیک جرم نگاهداری نمی‎ شوند، در میان مجرمان عادی نگاه ‎داشته شده است. یکی از نگرانی‌ ها نیز از برای همین است.

مجتبا داداشی جوردهی از روز ۲۴ اُم بهمن ماه ۱۳۹۷ ف.خ.، چار روز را در این زندان گزرانده بود. او از لحظه ی بازداشت، در اعتراض به آنچه ستم به‌ خود به علت بیان انتقاداتش عنوان کرده بود، دست به اعتصاب غذا زد و جز آب، از خوردن وعده‎های خوراکی در زندان پرهیز کرد. همین امر منجر شد که سه روز پس از آن، او را به قید وثیقه و تا زمان برگزاری دادگاه آزاد کنند.

تراشیدن موی سر و ریش مجتبا داداشی جوردهی در زندان به خاطر تحقیر شخصیت او
گفتنی‌ است در مدت بازداشت، رفتار‌های توهین ‎آمیز و غیر قانونی همانند تراشیدن اجباری موی سر و ریش به قصد تحقیر او، از سوی مسوولان زندان رژیم انجام گرفته است.

این دانشجوی منتقد پس از آزادی از زندان، وضعیت زندان سبزوار را اسفبار توصیف کرد و در حساب توییترش، از وضعیت زندان و آ‎نچه پیش و پس از بازداشت بر او رفته بود، به تفصیل سخن گفت.

مجتبا داداشی جوردهی پس از آزادی از زندان با قید وثیقه
مجتبا داداشی جوردهی در بخشی از این توییت نوشته است:

"پس از آنکه به زندان سبزوار منتقل شدم، شوکه شدم. آنان که مدافعان وضع کنونی هستند، باید دو روز بروند و زندان‎ های جمهوری اسلامی را از نزدیک ببینند. چندین نفر را با هم برهنه به همام می‎ فرستادند و وادارشان می ‎کردند از هوله ‎ای مشترک استفاده کنند":
مجتبا داداشی جوردهی پس از اینکه به قید وثیقه آزاد شد، ویدیوی دیگری منتشر و از مردم ایران که در مورد وضعیت او در شبکه‎ های اجتماعی آگاهی ‎رسانی کرده اند، سپاسگزاری کرد. یک روز پس از این اقدام، رای او ابلاغ شد. بیدادیار دادگاه اسلامی، بررسی های مرتبط با پرونده‏ اش را در همان تاریخ ۲۴ اُم  بهمن ماه کافی دانسته بود و به همین دلیل هم، او به رای صادره اعتراض نکرد، چون بر این باور بود که با این شیوه ی بیدادرسی غیر قانونی، اسلن اراده ی دستگاه قضایی رژیم بر محکومیت او استوار شده است.»

مجتبا داداشی جوردهی خود نیز پس از آزادی به قید وثیقه در ۲۷ اُم بهمن ماه ۱۳۹۷ ف.خ.، در بخشی از توییت خود به موارد گوناگونی از نقض حقوق زندانیان اشاره کرده بود. افزون بر آن، با انتشار ویدیویی از خود، دیکتاتور و سرکردگان قوای رژیم را به مناظره ی علنی فراخواند. یکی از موارد مورد اشاره ی مجتبا داداشی جوردهی در این توییت، تفتیش عقاید زندانیان در زندان بود. مجتبا جوردهی جوردهی خود فردی مذهبی است، اما از اینکه یک آخوند در زندان از زندانیان پرسش های دینی و احکام اسلامی می ‏پرسیده، به شدت برآشفته شده بود.

احکام صادر شده از سوی بیدادگاه انقلاب اسلامی علیه مجتبا داداشی جوردهی
برخی از استادان و دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری، به عنوان شنونده در نشست بیدادرسی وی حضور پیدا کرده بودند، اما قاضی بیدادگاه به بهانه ی آنکه جرم متهم سیاسی است و بیدادگاهش به صورت غیرعلنی برگزار می‎ شود، آنها را از بیدادگاه اخراج کرده بود.

مجتبا داداشی جوردهی از نیمروز ۲۴ اُم فروردین ماه در وضعیتی نامشخص در زندان به سر می ‎برد و تلاش‌ های وی برای بهبود شرایط و انتقال به زندانی که دست کم تفکیک جرایم در آن انجام شود، تا این لحظه بی‌ نتیجه بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر