۱۳۹۸ اردیبهشت ۱, یکشنبه

تحولات سیل آسای کشور و مدیریت جهادی انقلاب

حضور امة انقلاب در کرانه های دریاچه ی اسلام با حضور آخوند
ملخ پرور مدیر جهادی ابرهای بارور شده ی آسمانی
اگر در حاکمیت اسلامی خلافت جمهوری ولایت فقیه، کسی حرفی بزند و طوری بشود که دیگر نتواند طوری در ایران زندگی بکند که آزاد و شاد و شرافتمندانه باشد، آیا سزایش اینست که سپاه برود محبوب دل مردم لبنان و بغداد و اربیل و چین و ماچین بشود ؟!

حجة الاسلام عمود الاسلام افزود:

"اگر برخی به بهانه ی غسل طهارت، آب را بهانه ای برای استکبار ستیزی با جمهوری اسلامی کرده اند و این پرسش لقلقه ی دهانشان شده که چرا ۹۸% آب آشامیدنی تنها در کشاورزی و صنعت صرف می شود و به ۸۲ ملیون ایرانی، تنها ۲% سهم آب داده می شود، در حالی که مردم مجبورند برای تامین آب آشامیدنی خود برای آب معدنی هزینه کنند، چرا نظام اسلامی باید از یکسو هم هزینه ی کم مصرفی امة همیشه در صحنه ی اسلام و هم از سوی دیگر، هزینه ی سیل ملی را بپردازد ؟"


به درستی باید اعتراف کرد که جناب عمود الاسلام سخن درستی بر زبان آورده اند. البته این سخن دقیقن تا لحظه ای سر خود و به شکلی خودجوش، درست از آب درمی آمد که جام جهان نمای اسلام در شبکه ی خبری صدای ولایت، به دخالت سپاه پاسداران در باروری سیل ها اعتراف نکرده بود.

سازمان آب و فضا و دخالت در امور جوی وزارت امور خارجه نیز، با صدور بیانیه ای خواستار شرکت سیل ملیونی جمعیت در همه ی انتخابات سرنوشت ساز کشور شد و عنوان کرد که امواج این سیل، به دیوارهای کاخ سپید هم سرایت کرده و گزارش می رسد که دیوارهای اتاق بیضی شکل رییس جمهوری آمریکا، تا حد خطرناکی نم کشیده است.

لازم به توجه است که در پی ترس و دلهره ی آمریکای جنایت خوار نسبت به نم گرفتگی کاخ سپید و اتاق شخصی رییس جمهور "دانلد ترامپ" بوده است که آمریکا تنها چاره ی کار را، تروریستی خواندن سپاه اسلام دانسته.

مشاوره ی مذهبی انعقاد موقت و دائم در آستانه ی تحولات سیل آسای کشور
در همین حال، وزارت نیرو که بنا بر درخواست نهادهای بین المللی همچون نهاد حقوق سبزهای لیبرال جمهوری سوسیالیستی آلمان + فرانسه × انگل ستان، نیروگاه های گازی کشور را در پی عقد قراردادهای تضمینی کاهش اجباری آلاینده های جوی از جمله گاز کربنیک، یکسره از چرخه ی تولیدی برق کشور حذف کرده بود، اکنون با بارش نزولات آسمانی و توجه ویژه ی خداوندی به وفور نعمت در ایران اسلامی، بسیار خوشحال و شادمان شده است که نگرانی صد سال آینده ی نظام برای تامین آب و برق مجانی کشور را در راستای پیشبرد طرح "برق عمام"، به کلی مرتفع می نماید.


حاج آقا سنایی مینایی از مداحان خوش خوان اله بیت (غ) نیز، که ویژه کاری سخنرانی در بیت معظم رهبر انقلاب را بر عهده دارد، با قرائت آیاتی چند از سوره ی "نزال" که با آیه ی کریمه ی "فلقد ارسلنا" آغاز می شود، تفسیر این آیه ی شریفه را به عرض شنوندگان رساند و گفت:

"خداوند تبارک و تعالی که در عرش برین، نعمت های خود را همچنان از فراز هفت آسمان بر بندگان خویش نازل می فرماید، دل مومنین و المومنات را شاد کرده و به آنها به جهت تسکین قلوب، آیه ای فرستاده است که لب کلامش آنست که هتا اگر شده باشد، با لگد هم برای شما نعمات آسمانی همچون باران را خواهیم فرستاد. حاج آقا سنایی مینایی، سپس به عبارت قرآنی «فلقد» اشاره کرد و افزود که این واژه همان واژه ی «لگد» فارسی خودمان می باشد و عبارت «ارسلنا» هم که حال و روزش از ظاهرش پیداست".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر