۱۳۹۸ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

بی منطقی در رفتار الله با تهدید مخالفین محمد

بی منطقی در رفتار پیامبر خودخوانده ی الله مدینه؛
همیشه حق با محمد است !!
هنگامی که قرآن الکزا را می‌ خوانیم، متوجه می‌ شویم که الله عرب روش و راهی مستقل نداشته است، بلکه همواره بر اساس هوس های محمد تازی پیامبر خودخوانده اش رفتار کرده و نقشش را به عنوان "راه صاف کن" محمد تازی به انجام می رسانیده است.

بر اساس آیه ی ۶۳ سورة الکزای "توبه"، هر آن کس که مخالف محمد بچه باز باشد، به آتش جهنم تهدید شده است !! در سوره ی توبه می آید:

"أَلَمْ يَعْلَمُوا أَنَّهُ مَنْ يُحَادِدِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَأَنَّ لَهُ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدًا فِيهَا ذَلِكَ الْخِزْيُ الْعَظِيمُ". ﴿۶۳﴾
"آیا ندانسته اند که هر کس مخالف الله و رسولش باشد، مسلمن آتش جهنم برای اوست که در آن جاودانه است ؟ و اين خفت و خوارى بزرگی است‏".

الله آدمخوار مدینه تهدید می کند هر آن کس که با او و قرآن و
پیامبرش محمد تازی مخالفت کند، برای همیشه سر از جهنم درخواهد آورد
چرا الله تا این حد بی منطق و کم طاقت است که مخالفین محمد را به شدید ترین شکل تهدید می کند ؟ "لا اکراه فی الدین" کزایی و مورد ادعای خود تازی نامه که قرقره ی دهان هر الله پرست بی خرد و پرگویی است، پس کدام گوری رفته ؟! اگر قرآن الکزا به راستی کلام خدایی می بود که موجود بود و نه موهوم، می بایستی از منتقدین و مخالفین استقبال می کرد و دلایل و سخنان آنان را فرا می گرفت و با بحث منطقی و حجت عقلانی و ارزیابی خردمندانه و به دست دادن اسناد و مدارکی دال بر موجودیت خود و گواه و شواهدی دال بر حقانیت و درستی خود، آنچه که زرزر می کرد را اثبات نماید، نه اینکه آنان را تهدید به آتش جهنم کند !!

این دلیل آشکاری است بر اینکه، تازی نامه ی عرب به عنوان تنها کتاب فاخر نوشته شده در صحرای سوزان عرعربستان از باستان تا به امروز، به جز یاوه سرایی های زن باره ای بچه باز به نام محمد راسولولا نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر