۱۳۹۸ فروردین ۲۸, چهارشنبه

درگیری خونبار گله های الله پرست تحمیلی به دانمارک با پلیس این کشور

مجموعه ی نکبتی از گله های الله پرست تحمیلی که با ترفند جهانی سازی فاحشه ی بریتانیا موسوم به ملکه الیزابت چندم، همچون سیلی اروپای سوسیالیسم و لیبرال زده را درنوردیده اند، به تازگی به پلیس دانمارک یورش برده، چند افسر پلیس را زخمی و بیهوش نموده و چندین خودرو را به آتش کشیده اند.

تظاهرات مردم اروپا برای حذف اسلام اهریمنی در برخی از کشورهای این قاره
پرسش نخست اینست که آیا هیچ رسانه ی جریان اصلی این اخبار را درست پوشش خواهد داد ؟!

در نتیجه ی حضور غیر عادی و غیر ضروری ملیون ها الله پرست متعصب که همگی و بدون استثنا، از اقوام بدوی و تیپا خورده ی جهان سوم اسلامی به اروپا تحمیل شده اند، و از آنجا که هم خوانی فرهنگی، دینی و زبانی این گله های اوباش با مردم اروپا، صفر محض می باشد، البته که هر روز شاهد درگیری های بیشتری میان تروریست های الله پرست با مردم کشورهای اروپایی خواهم بود.

چاره ی کار، غیر قانونی اعلام کردن اسلامی اهریمنی در سراسر اروپا و سراسر کره ی زمین است که گام نخست را باید کشورهای غیر اسلامی بردارند.

یک غلاده تروریست الله پرست که تخصصش تجاوز جنسی
به زنان و کودکان به سبک محمد تازی پیامبر زن باره و بچه باز
اسلام اهریمنی است
این درگیری ها و آشوب ها به منظور خاورمیانه ای کردن اروپا و آمریکا از سوی الله پرستان، نه چیز ساده ای که بتوان با یک مقاله از آن گزشت و نه امری تازه است. پیشتر نیز در سال های گزشته، این الله پرستان بوده اند که با توحش به ارث برده از ذات محمدی پیامبر خودخوانده و بچه باز اسلام اهریمنی، هر گونه انتقاد و یا اشاره به زبدة النجاسات موسوم به تازی نامه و شخص محمد تازی را برنتافته و به همه ی کسانی که علیه آن دو سرچشمه ی گند سخن گفته و نوشته و پرداخته اند، یورش برده اند. هدف الله پرستان از این اقدامات تروریستی، کشتار و حذف فیزیکی مخالفان اسلام اهریمنی و تحمیلی عربی است.

اکنون سیاست بازان دست نشانده ی احزاب مسخره ی لیبرال و چپ و سوسیالیست و محیط زیست باز، نه تنها از مردم کشور خود پشتیبانی نمی کنند، بلکه به وقت ضرورت و با زد و بندهای پیدا و پنهان با یکدیگر، همانند آن خیانت تاریخی و ملی دو حزب لیبرال و مرکز به اراده ی مردمی که دقیقن برای امری مخالف آنچه به آن تن دردادند، به آنها رای داده بودند، همگی طرف گله های اوباش و مفت خور الله پرست را خواهند گرفت.

مادینه ی الله پرستی که در کشور الله زده ی خود، ارزشی به اندازه ی تخم چپ نر الله پرست
یا به ازای آن، ارزشی برابر با ۵۰ شتر دارد، در اروپا دم درآورده و علیه آزادی بیان اقدام می کند
پرتاب قرآن الکزای تروریستی از سوی چهره ی سیاسی دانمارک، از سوی الله پرستان به آشوب کشیده شد
دست‌ کم ۲۳ غلاده الله پرست در کپنهاگ پاییتخت دانمارک، در ارتباط با آشوب‌ های خشونت بار در پی اقدام یک سیاست مدار مخالف اسلام اهریمنی، بازداشت شدند.

شورش تروریست های الله پرست در کوپنهاک دانمارک و یورش به سیاست مدار این کشور
به خاطر پرتاب کردن یک لاشه قرآن الکزا
"راموس پالودن" بنیانگزار حزب دست راستی "سرسختان" که مخالف مهاجرت است، روز یکشنبه ۲۵ اُم فروردین ماه در یک محله ی مهاجر زده، یک جلد قرآن الکزای تروریستی را چندین بار به هوا پرتاب کرد و چند بار هم این زبدة النجاسات الله پرستان را به سمت فردی که در برابر او قرار داشت، انداخت.

او در ویدیویی که از این صحنه منتشر شده، از سوی پلیس همراهی و در محوطه‌ ای باز که دور تا دور آن حفاظ کشیده شده است، منتقل می‌ شود. در این محوطه، او قرآن الکزایی را که در دست داشت به هوا پرتاب می‌ کند که به یک باره چندین غلاده الله پرست به سوی او یورش می آورند که در این هنگام، پلیس وارد کارزار می‌ شود و این وحشیان را بازداشت می‌ کند.


اما این ماجرا پایان پیدا نمی‌ کند و در آن روز برخی از تروریست های الله پرست وارداتی به دانمارک، اقدام به آتش زدن خودروها و دوچرخه‌ ها می‌ کنند که منجر به بازداشت چندین غلاده از آنها از سوی پلیس شد. پلیس دانمارک برای پراکنده کردن معترضان، همچنین از گاز اشک آور هم استفاده کرد. پلیس دانمارک به شهروندان پاییتخت این کشور هشدار داد که از مناطق مهاجر زده که آشوب‌ اسلامی در آنجاها صورت گرفته است، دور شوند و یا برای امنیت جانی خود، در خانه بمانند. دانمارکی ها در خانه ی خود زندانی شده اند و تنها علت آن حضور تروریست های الله پرست در آن کشور است.

پالودن و هوادارانش خواهان حذف اسلام اهریمنی از هازمان متمدن دانمارک می باشند.

مردم اروپا تنها هستند...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر