۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۱, شنبه

در پایان هر سده ی خورشیدی، در ایران رویداد بزرگی رخ می دهد

در پایان هر سده ی خورشیدی، در ایران رویداد بزرگی رخ می دهد
از زمان یورش تازیان تروریست الله پرست و جنگ های اشغالگرانه ی اعراب در ایران و خیزش های ایرانیان و سرنگونی اشغالگران اعراب تا یورش چنگیز و تیمور تا زمان آغاز دودمان صفویان تا اکنون را مرور می کنیم.

پایانه های سده ی نهم
ظهور و جنایات هولناک فرقه ی تشیع بر سراسر ایران. از سال ۸۸۱ فرار خورشیدی، "اسماعیل صفوی" در سن ۱۵ سالگی با کمک قوم شیعه ی خود، قدرت را به دست گرفت و در سن ۱۷ سالگی دیکتاتور ایران شد و با تعصب شدید مذهبی، نخستین گام خود در رسمی کردن مذهب شیعه در ایران را برداشت، با آنکه بیشتر جمعیت ایران به واسطه یورش و اشغال ایران از سوی تازیان الله پرست، موجوداتی الله زده و عمر پرست شده بودند. این اقدام اسماعیل صفوی، باعث شورش سراسری اهل سنت یا همان وهابی مسلکان و داعشی نامان امروز شد که با تکفیر کردن اهل آنان از سوی شیعیان و افروختن جنگ و پاک سازی داخلی، شمار بسیاری از عمر پرستان الله زده در سراسر کشور قتل عام شدند.

میان ماه من تا خمینی حرامزاده در ماه، تفاوت از زمین تا آسمان است
پایانه های سده ی دهم
از سال ۹۸۰ تا ۱۰۰۷ فرار خورشیدی، جنگ های سراسری و جنایات مذهبی شاه "عباس یکم" با فتوای مفتی های تشیع به ویژه آخوند "محمد تقی مجلسی" و جادوگری "شیخ بهایی" و آغاز جنگ مذهبی بین شیعه و سنی و ظهور فرقه ی نجس و آدمخوار وهابیت رخ داده است. یکی از جنایات شاه عباس یکم، این است که در روز آشورا به شیعیان وعده داد که سرهای الله پرستان عمر پرست را به عنوان سرهای اموی می خرد !! که باعث شد هزاران الله پرست سنی به دست شیعیان قتل عام شوند که تحریک کننده ی این کشتار و پاک سازی مذهبی، مفتی های مذهب تشیع همانند شیخ مجلسی و شیخ بهایی بودند.

پایانه های سده ی یازدهم
سرنگونی دودمان صفویان با یورش هوتکیان (افغان ها) و شورش سراسری و جنگ داخلی. افغان ها در سال ۱۰۹۹ فرار خورشیدی به اسپهان یورش برده و آنجا را محاصره کردند و سال ۱۱۰۱ فرار خورشیدی، حکومت صفوی سرنگون شد و تمام درباریان و نوامیس و خاندان صفویان به گونه ای دهشتناک و وحشیانه، تجاوز و قتل عام شدند.

شعار براندازان واقعی رژیم اسلامی:
جاوید شاه
پایانه های سده ی دوازدهم و آغاز سده ی سیزدهم
از سال ۱۱۹۰ تا سال ۱۲۰۹ فرار خورشیدی، سرنگونی دودمان زندیه با جنایات دهشتناک ایل کثیف قاجار. قاجاری ها به فرماندهی "آغا محمد خان قاجار" به چند شهر ایران یورش بردند، در شیراز دست به کشتار کسانی که از ایل زندیه بودند زدند و به زنان و دختران تجاوز کردند در کرمان چندین هزار نفر را با درآوردن چشم هایشان کور کردند و به چندین هزار زن و دختر تجاوز جنسی کردند.

پایانه های سده ی سیزدهم
هولوکاست ایرانی و سرنگونی دودمان ایران فروش قاجار. از سال ۱۲۹۶ تا سال ۱۲۹۸ فرار خورشیدی، در درازنای دو سال از ۲۰ ملیون ایرانی، ۹ ملیون تن بر اثر قحطی و بیماری تلف شدند. مقصر اصلی این جنایت و نسل کشی هولناک، دیکتاتورهای قاجار بودند که هیچ اقدام و اصلاحی در زمینه ی کشاورزی نکرده بودند و با قتل "امیر کبیر"، از اصلاحات و پیشرفت کشاورزی جلوگیری کردند. انگل ایس ها با خرید غلات و دیگر فراورده های کشاورزی ایرانیان، نه تنها به منظور تامین جیره ی غذایی سربازان اشغالگر خود، که به واسطه ی ایرانستیزی همیشگی آنها، سبب ایجاد قحطی بزرگ در ایران شدند. در سال ۱۲۹۹ ف. خ.، سردار سپه "رضا خان پهلوی" دودمان منحوس و شوم قاجار را سرنگون کرد و خود حکومت با شکوه شاهنشاهی پهلوی را بنیان گزارد.

ایران در دوره ی ۵۷ ساله ی شاهنشاهی پهلوی، در اوج اقتدار و قدرت و امنیت و پیشرفت بود.

تحریم یا جنگ؛ یک راه را بیشتر نمی توان برگزید و گزینه ی میهن پرستان در راستای
براندازی رژیم جمهوری توده ای اسلامی، تحریم های کمرشکن است نه جنگ
پایانه ی سده ی چاردهم
از سال ۱۳۹۸ فرار خورشیدی ، خیزش کم سابقه ی ملت ایران و سرنگونی رژیم توده ای اسلامی و آغاز دادگاهی کردن های همه ی سرکردگان رژیم.

هر سالی که با شماره ی ۸ پایان می یابد، برای کشور ما رویدادی رخ می دهد:
سال ۵۸: دگرش حکومت از شاهنشاهی به جمهوری اسلامی.
سال ۶۸: گور به گور شدن "خمینی حرامزاده".
سال ۷۸: خیزش دانشجویان دانشگاه تهران و سرکوب خونین آنها.
سال ۸۸: خیزش سراسری علیه کودتای مخملی سپاه برای به قدرت رساندن احمدی نژاد.
سال ۹۸: خیزش مردم جان به لب رسیده ی میهن و تلاش برای سرنگونی تمامیت رژیم اهریمنی جمهوری اسلامی.

رژیم خونریز اسلامی، در درازنای چهل سال حکومت دهشت و سرکوب، شکنجه و کشتار،
خون صدها هزار ایرانی را در شورش ننگین ۵۷، جنگ ضد ملی و مبارزات مردمی علیه
رژیم، ریخته است. ما خونخواهی خواهیم کرد و جنایتکاران و خیانتکاران را به دادگاه های
پسا آزادی ایران خواهیم سپرد
رژیم ناب محمدی و فاشیستی جمهوری اسلامی، در درازنای چهل سال به انواع جنایت ها دست یازیده است
- جنایت علیه بشریت با اعدام دگراندیشان، خداناباوران و بهاییان و....
- جنایت علیه بشریت با ایجاد خشکسالی به وسیله ی صدور آب به کشورهای عراق و کویت و ایجاد سیل به وسیله ی تحریک مصنوعی ابرها برای بارش و ویرانی محیط زیست ایران.
دروغگویی، خیانت، دزدی، چپاول دارایی های ملی، اختلاس و رانت، زن ستیزی و ترویج فحشای اسلامی و غیر اسلامی، صادر کردن منافع و ثروت ایران به کشورهای بیگانه همچون روسیه، انگل ستان، فلستین، لبنان، سوریه، عراق و یمن و...، ایجاد دشمنی جهان علیه ملت ایران با منش و رویکرد تروریستی و جنگ طلبی در خاورمیانه.

جاوید شاه
این رژیم خونریز اسلامی، چهل سال با جادوگری و تلسم بر ملت چیره شده و در باتلاق خود گیر کرده و در حال تقلا برای نجات خویش است. این رژیم روزی سرنگون و نابود می شود و ایران آزاد خواهد شد و یک حکومت ملی و مقتدر شاهنشاهی، برای باری دیگر به کالبد ایران باز خواهد گشت و ایران به تدریجی به شکوفایی و رفاه و امنیت خواهد رسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر