۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

بزرگ ترین راز

کتابی که جهانتان را زیر و رو می کند
بـخـش  نـخـسـت

برای نخستین بار پس از ۱۷ سال، کتاب ارجمند و پر بینش "بزرگ ترین راز" اثر شکوهمند دیوید آیک نویسنده و پژوهشگر بریتانیایی را ترجمه کرده و در اختیار آویژه مندان حوزه ی "تتوری توتئه" قرار می دهم. کتابی که هر چه از آن شنیده باشید صدها بار کمتر از دانستن انبوه اطلاعات درج شده در آن است. 

دیوید آیک تاکنون شانزده اثر پژوهشی از خود منتشر کرده است که روایت های مستند افراد و مدارک علمی پشتیبانی کننده ی ادعاهای مطرح شده را در آثار خود آورده است. گفتگو با افرادی که خود شاهد ماجراها بوده اند یا در آنها دست داشته اند. کتابی که نه تنها تئوری توتئه نیست، بلکه حقیقت توتئه است. در این کتاب پیوند آشکار میان تبارهای خونی جهان که عموم مردم آنها را سرفن به یک نام یعنی فراماسونری می شناسند، به گونه ای مستند به دست داده شده و نسب خانواده های شاهنشاهی جهان با یکدیگر و با گزشته های بسیار دور را مورد واکاوی و تحلیل قرار می دهد. کتابی که به شما می گوید چرا ملکه ی انگل ستان، مادر ژرژ بوش است !!


این کتاب دسیسه های جهانی دین فروشان یهودی، اسلامی و مسیحی و پیوند سازمان یافته و باستانیشان با قدرت های جهانی یعنی شاهانی که به ظاهر تنها شاهنشاهی می کنند و نه حکومت را برملا می کند. 

دیوید آیک تاکنون برنامه های بسیاری را روی صحنه اجرا کرده است و یکی از پر کار ترین پژوهشگران این عرصه به حساب می آید. افزون بر اینها، گفتگوهای تلوزیونی بی شماری با کانال های مردم نهاد انجام داده و می دهد. به گفته ی او کانون همه ی توتئه ها علیه انسانیت، همانا شهر لندن است. مرکز فتنه ی جهانی که چون هشت پایی همه ی ابزارهای مالی، سیاسی، ارتشی، اطلاعاتی و جاسوسی، رسانه ای، بانک داری، آموزشی و صنعت سرگرمی جهان را در اختیار خود دارد. شهری که به مقیاس جهانیش بسیار کوچک است و از به اصطلاح برکت وجود نژادهایی غیر انسانی و اشغالگر، آفتاب بر پرچم بریتانیای جهانخوار هرگز غروب نمی کند.

در این کتاب با سرگزشت کسانی روبرو می شویم که مغز شویی های سازمان یافته شده اند و دچار مهار ذهنی گشته اند. افرادی چند شخصیتی که نمی دانند شخصیت دیگرشان اهریمن است !! با آیین های اهریمن پرستی ایی روبرو می شویم که درست بیخ گوشمان روی می دهند، آن هم از سوی کسانی که یک عمر باورشان کرده ایم !! افراد سرشناس سیاسی، علمی، رسانه ای، دینی و...

دا/۸

۱۴ نظر:

  1. من این کتابو میخام ۰۹۳۹۶۴۲۶۵۱۸

    پاسخحذف
  2. من این کتابو میخام هر کی داره بفرسه ۰۹۳۹۶۴۲۶۵۱۸

    پاسخحذف
  3. چطور باید کتاب را دانلود کرد یا دسترسی داشت

    پاسخحذف
  4. سلام

    پس کو لینک دانلود ش ؟

    پاسخحذف
  5. ۰۹۰۱۵۶۵۸۷۶۵لطفا این کتاب را برای منم بفرستین اگه دارین

    پاسخحذف
  6. درود.
    لطفن این کتابو به ادرس ایمیلم بفرستید.
    سپاس
    Ayoubbaqeri@gmail.com
    Ayoub_baqeri@yahoo.com

    پاسخحذف
  7. هرکس این کتاب رو میخاد به من ایمیل بده براش بفرستم 440 صفحه کامل ترجمه شده.

    Mehrdad.Rainbow@yahoo.com

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام . منم این کتاب رو میخوام لطفا Ramin.shakour@yahoo.com

      حذف
  8. لطفا این کتاب رو برای من هم بفرستید Ramin.shakour@yahoo.com

    پاسخحذف
  9. سلام لطفا این کتابو برام بفرستید :
    zhavphoto@yahoo.com

    پاسخحذف
  10. سلام کتاب بزرگترین راز و کتاب فرزندان ماتریکس رو من میخواستم لینک دانلودش رو لطفا بفرستین

    پاسخحذف
  11. درود. لطفا ترجمه این کتاب رو برای من بفرستید سپاس:

    arman.931139@gmail.com

    پاسخحذف