۱۳۹۵ مهر ۹, جمعه

مارک زوکر برگ، نوه ی راکفلر است !!

پدر بزرگ ۱۰۰ ساله ی مارک زوکر برگ، همان دیوید راکفلر سهیونیست است که هموند هیئت ۳۰۰، گروه بیلدربرگ و مالک بانک شکار منهتن (Chase Manhatten) و همچنین هموند شورای روابط خارجی (شرخ - CFR) است. هنگامی که زندگی نامه ی این مهره ی تبار خونی را می خوانید، از خودتان می پرسید طراحان نظم نوین جهانی چه کسانی هستند؛ بله افرادی همچون هنری کیسینجر که ما را خوراک خورندگان بی مصرف خطاب می کند و الن دالس که درگیر ترور کندی بود + هیئت مدیران غول نفتی اکسون و بانک شکار منهتن جی. پی. مورگان.



مارک زوکر برگ با هر تکه زباله ای که می خواهند ما را بکشند، دوست است و نوه ی یکی از بدسگال ترین خزندگان روی زمین و پلید ترین اهریمن پرستان همان کسی است که ارزش شبکه ی ف. بوکش ۳۵.۷ بلیون دلار برآورد شده است.

اینکه او چرا نام دیگری برای خود دارد را نمی دانم !! و نتیجه ی جستجوها برای دانستن نام پدر و مادرش دستاوردی دربرنداشت و این باید بسیار بهت آور باشد که ملیاردها کاربر ف. بوک نسب و تبار مالک این جانور را ندانند و از آن بهت آورتر که برای مردم هتا مهم هم نیست. زوکربرگ واژه ای آلمانی است به چم کوه شکر؛ و این کوه آبنبات قندی این شرکت را با هزینه ی آغازین ۵۰۰ ملیون دلار بنیانگزاری کرد که در مالکیت یک بانک بود که از سوی سیا اداره می شود. 

اما کوه شکر همانا نامی رمزی به عنوان اشاره به کوهی از داده هاست که از راه آن ملیاردها دلار به جیب می زنند. بیل گیتس از خانواده ای می آید که پشتیبان معنوی و مادی اصلاح نژادی انسان (Eugenicism) است و این مورد در در سال های آغازین بنیانگزاری مایکروسافت پنهان شده بود. همین خانواده ها همه ی این شبکه ها و بنگاه ها را مهار می کنند. 

نام واقعی مارک زوکر برگ، همانا "جیکوب گرینبرگ" است که معنای آن می شود "یعقوب سبزکوهی" !! که همچنین نوه ی هنک گرینبرگ می باشد که از دودمان شاهنشاهی است. برخی از گزارش های شهربانی نشان می دهند که گرینبرگ به دلیل داشتن بنگ (Mariuana) هنگامی که موجود جوان تری بوده است، دستگیر شده است. فرتور وی که در اداره ی شهربانی گرفته شده است، برداشته شده که با اطمینان ۹۹% به مانند نمایه ی (Theme) جوان تر ف. بوک است.

همچنین خاندان راتشیلد مالک ۸% سهام ف. بوک هستند. هدف این شبکه ی اجتماعی رشد حالت پلیسی و جنبش حکومت تک جهانی است. انسان تنها می تواند آنجا شگفت زده شود که آیا غول گوگل نیز دارای این چنین فرزندان مبدلی هست ؟! 

همچنین جالب است بدانید که پدر جیمی کارتر پدر انقلاب ایران در سال ۵۷، همانا جو کندی بزرگ (.J. K. Sr) است. بدین ترتیب او با جان رابرت و ادوارد اهل کملوت (Camelot) برادر نیمه تنی است و همچنین به دید می رسد که دوشیزه لیلیان مادر نیز، منشی جو کندی باشد که البته چیزی بیشتر از میرزا بنویس بوده است !! و این مورد توضیح می دهد چرا جیمی کارتر همانگونه که در خلال دوران ریاست جمهوریش فاش شد، هرگز پدر نداشته است. 

ویلیام جفرسون کلینتون نیز بهتر از بقیه نیست؛ وی نوه ی جان دی. راکفلر فرد بانفوذ نفتی است. بیل کلینتون به خاطر میل شدیدش نسبت به تقلب سازمان یافته و عیاشی با کوکایین برای این مقام برگزیده شده بود و البته فردی است که کاملن در مهار برنامه ی مهار ذهنی پروژه ی شهریار است که عملیات برنامه دهی ذهنی گسترده و چند لایه ای را انجام می دهد. پس از انتصابش به عنوان فرماندار آرکانزاس، باند فوردگاه نیروی هوایی در نزدیکی عمارتش به دست سیا سه برابر افزایش یافت. این کار برای آن بود که مکانی مناسب را برای ترابری مواد مخدر به پاناما به وجود آورند. 

این کلاهبرداری دودمان نخبه ی شاهنشاهی پنهان ایالات متحده که از کملوت می آیند، همچنان ادامه دارد...

ترجمه: داریوش افشار

منبع

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر