۱۳۹۶ شهریور ۵, یکشنبه

شهردار ونیز: هر کس فریاد "الله اکبر" سر دهد با تیر می زنیمش

شهردار ونیز در ایتالیا هشدار داد که هر کس "الله اکبر" بگوید، نیروهای امنیتی او را با تیر خواهند زد.

"لوییجی برونیارو" شهردار ونیز در اظهاراتی هشدار داد که هرکس به سبک تروریست‌ های الله پرست داعش در میدان ها و مکان های همگانی شهر فریاد "الله اکبر" سردهد، نیروهای امنیتی او را با تیر خواهند زد.

برونیارو در انجمن جهانی کاتولیک در شهر "ریمینی" واقع در شمال خاوری ایتالیا گفت:
"ما باید تروریسم را شکست دهیم. اگر فردی در حال دویدن در میدان "سن مارکو"، فریاد "الله اکبر" سردهد، ما به سوی او تیراندازی می کنیم. سال گزشته گفتم ما این کار را پس از ۴ هشدار انجام می دهیم، اما اکنون می گویم پس از ۳ هشدار این کار را خواهیم کرد.

این سیاستمدار راستگرای ایتالیایی در ادامه گفت:
"ما آنها را پیش از آنکه خسارتی به ما وارد کنند، مستقیمن به پیشگاه الله خواهیم فرستادش".


تاکنون واکتشی منفی از سوی واتیکان نشان داده نشده و صدای مخالفت ها بیشتر از سوی احزاب چپ بلند شده است. 

این موضع گیری در حالی روی داده است که در کتاب اصول کافی که یکی از چار کتاب مرجع کزایی فقه گمراه شیعه است، در جلد دوم رویه ی ۴۵۸ آمده است:

"محمد ابن یوسف گوید در نشیمنگاه من دمل و زخمی پیدا شد. آن را به اطبا نشان دادم و پول ها خرج کردم، بی فایده بود. همه ی آنها گفتند: دارویی برای زخم مذکور سراغ ندارند". مستاصل شدم و از روی ناچاری نامه ای به حضرت قائم علیه السلام (غائب دم بریده ی ۱۱۷۷ ساله) نوشتم و از ایشان تقاضا کردم برای درمان نشیمنگاه من دعا کنند !! 😆😆😂

آن حضرت به من نوشتند: "الله نشیمنگاه تو را لباس عافیت پوشاند !!"

هنوز یک هفته از دریافت نامه ی آن حضرت نگزشته بود که شفا یافتم و نشیمنگاهم مانند کف دست صاف و سالم شد. پس از آن، روزی یکی از دوستان خود را که طبیب حاذقی است دیدار کردم و موضع زخم را به او نشان دادم. وی اظهار داشت: "این کار غیر از معجزه چیز دیگری نیست". 😂😂😳

از اینرو، پر آشکارست که مقامات مشرک کتابی بلاد کفر، هنوز به معجزه های اسلامی نرسیده اند که اگر رسیده بودند، اکنون شاهد ترکاندن الله پرستان تروریست در بلاد کفر نمی بودیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر