۱۳۹۶ مهر ۱۵, شنبه

فرنشین اتاق اصناف رژیم در زنجان به جرم "تجاوز به یک جوان پسر" به ۷۴ ضربه "تازیانه" و ۲ سال "تبعید" محکوم شد + سند

"رحیم حاج‌ نایبی" فرنشین اتاق اصناف رژیم در استان زنجان که در سال ۱۳۹۴ با فریب و وعده ی کار به یک جوان، به او تجاوز کرده بود، از سوی شعبه ی یکم دادگاه کیفری زنجان به ۷۴ ضربه تازیانه و دو سال اقامت اجباری (تبعید) به دامغان محکوم شد.

بر اساس کیفرخواست صادره برای "حاج‌ نایبی"، اتهام وی "لوات" بوده، اما چون "دخول" ثابت نشده، قاضی برای وی حکم برائت صادر کرده است !!
شاکی پرونده ی "حاج‌ نایبی"، پسر جوانی است که دنبال کار می ‎گشت و "حاج‌ نایبی" که ریاست اتاق اصناف رژیم در استان زنجان را بر عهده دارد، با وعده ی کار وی را فریب می‌ دهد. "رحیم حاج‌ نایبی" که همچنین فرنشین هیئت امنای مسجد حسینه ی این شهر نیز هست، اسپند ماه سال ۱۳۹۵ به اتهام "تجاوز" به یک پسر جوان دستگیر شد. او که گفته می شود از با نفوذ ترین سرمایه‌ داران رژیم است، با پشتیبانی دخالت "اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" موفق به تخفیف مجازات‎ در دادگاه می‌ شود.

ماجرا به سال ۱۳۹۴ باز می‌ گردد. شاکیِ او یک پسر جوان بوده که از "حاج‌ نایبی" تقاضای کار و کمک مالی کرده بود و او در چند مرحله به این جوان کمک می‌ کند. یک روز "رحیم حاج‌ نایبی" از شاکی پرونده که به فنون ماساژ درمانی آشنایی داشته می‌ خواهد که در منزل او را ماساژ دهد، اما پس از حضور این جوان در منزل، فرنشین اتاق اصناف استان زنجان وی را با وعده ی کار و موقعیت خوب، مورد تجاوز قرار می دهد.

"حاج ‏‌نایبی" با سواستفاده از تصاویر لخت و فیلم‌ های پسر ماساژور، بارها با او مرتکب "لواط" می ‎شود و در عوض به او قول حل مشکلات خانوادگیش را می‌ دهد !!

بر اساس آنچه که در رای دادگاه آمده: "فرنشین اتاق اصناف استان زنجان، اتهامات وارده به خود را نمی پذیرد و مدعی می‌ شود که این توطئه‌ ‏ی از پیش طراحی شده برای اخاذی از اوست".

در نهایت با دخالت برخی از مسئولان سپاه پاسداران در استان زنجان و به بهانه ی در دست نداشتن دلایل کافی برای اثبات جرم، با استناد به ماده ی ۴ آیین دادرسی کیفری و "اثبات نشدن دخول"، حکم برائت متهم از جرم "لوات" صادر می ‎شود. با این حال "قاسم کرمی"، فرنشین دادگاه با توجه به شواهد و قرائن موجود از جمله "پیامک‌ های ارسالی" و "تصاویر" کشف شده، "حاج ‎نایبی" را به اتهام "سواستفاده ی جنسی" و "همجنس‌ گرایی" به استناد ماده ی ۲۳۷ قانون مجازات اسلامی و تبصره ی ۲ ماده ۳۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری و با ملاحظه ی شیوه ی دفاعیات متهم، آثار اجتماعی اتهام و اثرات سو آن در سطح شهر زنجان و جریحه‌ دار شدن احساسات مردم، وی را به تحمل ۷۴ ضربه تازیانه ی تعزیری درجه ی شش محکوم می کند. این مزدور رژیم بی‌ توجه به ملاحظات همگانی، همچنان در سمت خود فعالیت داشته و موضوع را به کل منکر شده و بنا به راهکار فرار تعریف شده از سوی دادگاه، به اقامت اجباری به مدت دو سال در شهر دامغان محکوم شده است.

گفتنی است در آغازه های سال جاری نیز خبرگزاری "خبر آنلاین" با اشاره ی تلویحی به مسئله ی پیش آمده از سوی فرنشین اتاق اصناف زنجان، خواستار تعیین تکلیف فرنشین تازه ای برای این بخش خصوصی شد، اما همچنان بر اساس اخبار منتشر شده در تارنمای اتاق اصناف رژیم، معلوم می شود که دست کم تا یک ماه و نیم گزشته، "رحیم حاج‌ نایبی" فرنشینی اتاق اصناف رژیم در استان زنجان را همچنان بر عهده داشته است !!

به غیر از پرونده ی "رحیم حاج‌ نایبی"، مشهور ترین پرونده ی "تجاوز به عنف و تجاوز جنسی به کودکان"، مربوط به " حاج آغا سعید گندم نژاد توسی" قاری ولایت مدار بیت دیکتاتور رژیم می باشد.

شایان ذکر است با وجود گزشت شش سال از آغاز پرونده و شکایت قاریان نوجوان از "سعید توسی"، قوه ی قضاییه به واسطه  ی ارتباط وی با بیت خامنه ای دیکتاتور ولایت فقیه، از رسیدگی به آن طفره می ‎رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر