۱۳۹۶ آذر ۲۶, یکشنبه

فحاشی ناموسی یک بسیجی به کوروش بزرگ و مخالفان رژیم + ویدیو

یکی از الله پرستان هر جایی و ماتحت خوار ولایت فقیه، در یک پخش زنده ی ف. بوکی که به گفته ی خودش ۴۰۰ بیننده داشته است، با کمال وقاحت اسلامی و بی شرمی آخوندی و انقلابی، به مادر کوروش بزرگ فحش ناموسی داده و سپس همین فحش ناموسی را متوجه مردم ایران نیز می کند.

خودشان شکنجه می کنند و می کشند، اما برای عمام اوسین گور به گور شده ی شان
مانند خر عر می زنند که چه شده ؟! هیچ، آن حرامزاده ی سوم در ۱۴۰۰ سال پیش
به دست پسر اموی خودش سقط شده !!
این خمینی زاده، با کینه و دشمنی تاریخی اسلام تحمیلی است که این چنین دریده و گستاخ به پدر ایران و ایرانیان فحش می دهد. تصورش را بکنید، اگر کسی علیه عمام عن نقی (عن) یا عمام اوسین (اوغ) چیزی بگوید یا ترانه ای بخواند، حکم ترورش از فراسوی مرزها از دهان همین آخوندهای حرامزاده صادر می شود، اما در برابر این فحاشی ناموسی آشکار به پدر ایرانیان کوروش بزرگ، چگونه شایسته است که ایرانی میهن پرست خاموش بماند ؟ منظور از خاموش نبودن، انجام هیچ گونه حرکت خشونت طلبانه ای نیست، اما می توان عین نجاست وجودی الله پرستان را با آتش زدن قرآنی تحمیلی، جبران کرد؛ می توان تصویر عمام امتشان را به آتش کشید و بر روی تصویر این تازی زادگان الله پرست راه رفت و فیلم گرفت.

این تروریست بسیجی، سپس با اعتماد به سقف کاذب خود، شانه ها را بالا انداخته و با خرسندی اعلام می کند: "فلن که حکومت دست ماست و..." که در ادامه وی الفاظ محمدی دیگری را استفاده می کند که در این جا امکان نوشتار ندارند.

بدینسان، تف بر محمد و آل محمد و عن به قرآن و رسولان دین و عمامان لنگ در هوایی که پسر عموهای عرب خودشان، با اسب بر روی استخوان هایشان تاختند. مرگ بر اسلام اهریمنی و تحمیلی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر