۱۳۹۶ آذر ۲۶, یکشنبه

تظاهرات دوباره ی الله پرستان در سوئد و واکنش بسیار منفی مردم سوئد نسبت به آن

الله پرستانی که اکنون مالمو را اشغال کرده اند و بر خلاف نظر بسیاری از احزاب سیاسی سوئد همچون میانه روها توانسته اند سرانجام با پشتیبانی سوسیال دمکرات ها و حزب چپ، به شکلی ناباورانه موفق شوند تا برای خود مکان فساد الله پرستی و ترویج تروریسم قرآنی یا همان مسجد را ایجاد کنند، اکنون آن قدر مانند ملخ تخم ریخته اند و شمارشان زیاد شده که به خیابان ها آمده، تظاهرات کرده اند و ضمن عرعرهای الله پرستانه ی "یا الله، یا الله"، خواستار آن شده اند که مسجد دومی را نیز از جیب مالیات پردازندگان سوئدی برایشان بسازند !!


این جماعت مفت خواره ی بیکار که شب و روز در فکر خرابکاری و ضربه زدن به دمکراسی، حقوق بشر و آزادی های بنیادین فردی و اجتماعی سوئد هستند، توقع دارند که شهروندان سوئد برای جایگاه مغزشویی و ترویج تروریسم اسلامی اینان یعنی همان مسجد، پول دهند تا اینها از سر بیکاری و علافی، در مسجد لنگ ها دراز کنند و بالا و پایین شوند و نماز به کمرشان بزنند. گو اینکه همین غلط ها را نمی توانند در خانه هایی بکنند که باز هم دولت و مالیت پردازندگان پولش را می دهند !!

البته این شهر مالمو به نام "اوده والا"، شهر بزرگی هم نیست، اما الله پرستان بسیاری را در خود جای داده است. آخوندهای اسلامی سلفی این شهر کوچک، خواستار آنند که مسجد دومی برای مفت خوارگان بیکار وارداتی ساخته شود. هتا نماینده ی شورای شهر "اینگمار سامئولسون" گفته است تلاش می کنیم مکان دیگری را برای ساخت مسجد دوم عزیزان دلمان بسازیم که با یارانه ی اختصاص یافته به مرکز اسلامی این شهر متناسب باشد !! این نماینده، از حزب سوسیال دمکرات است.

اما اگر فکر می کنید الله پرستان از این موضع گیری خوشحال شده اند، خیر !! خوشحال نشده اند که هیچ، به خیابان ها ریخته و تظاهرات راه انداخته اند که: "یالا، یالا، برای همه مسجد می خواهیم !!".




این تظاهرات در پی نماز کزایی روز آدینه ۱۵ اُم دسامبر ۲۰۱۷ در ساعت دوازده نیمروز انجام گرفت. منشی مرکز اسلامی این شهر فیصل رییر عبدالله، به کانال ۴ تلوزیون سوئد که هدف از این تظاهرات و خواندن نماز کزایی در وسط خیابان، "عرض اندام" و "نشان دادن شمار بالای الله پرستان" در این شهر بوده است. وقاحتی که تن هر آزادی خواهی را باید بدین جهت بلرزاند که آغاز فتنه ی تسخیر و اشغال سوئد، بدون هیچ مخالفت یا مقاومت جدی ایی از سوی نهادهای سکولار انجام می گیرد و الله پرستان، دیر یا زود درخواست های بسیار بیشتری را مطرح خواهند کرد تا سوئد زیبا را هم مانند همان خراب شده هایی که از آنجا آمده اند، به گونه ای برگشت ناپذیر ویرانه سازند و عربستان و سوریه و یمن و افغانستان و سومالی و فلستین دیگری را در سوئد ایجاد کنند.

شهروندان این شهر نیز از دیدن حضور انبوه الله پرستان در خیابان، دچار دهشت و نگرانی شدند تا بدانجا که تماس های بسیاری با پلیس گرفته شده که در پاسخ پلیس به شهروندان گفته است که هیچی نیست، همینه که هست، مجور دارند، دلشان می خواد !! پلیس در حالی نسبت به برگزاری تظاهرات این چنین سخن گفته، که هیچ توضیحی نسبت به این موضوع نداده است که آیا برپایی نماز کزایی اسلامی روز آدینه که در تضاد با روح سکولاریسم می باشد هم، دارای مجوز بوده است یا نه.


در شبکه های اجتماعی، مردم سوئد نسبت به این رویداد نظر بسیار منفی ایی داشتند و آن را "نمایش یک قدرت تهدید آمیز" ارزیابی کرده اند. یکی از شهروندان سوئد در نوشته خود در توییتر می گوید:

"نماز آدینه در میدان اوده والا در روز گزشته، این شیوه ی الله پرستان برای نمایش قدرت و سلطه گری است. در هر کشوری که تعدادشان زیاد شود، همین شیوه را به کار می برند. از نظر من نمی توان این را جز یک تظاهرات نمایش قدرت نامید. از این گزشته، پس زن هایشان کو ؟!؟!".

تف بر محمد و آل محمد
مرگ بر اسلام

همین جستار در کیهان سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر