۱۳۹۶ دی ۷, پنجشنبه

شعارهای "روحت شاد رضا شاه" و "ایران که شاه نداره، حساب کتاب نداره" در تظاهرات مردم مشهد در ۷ اُم دی ماه ۲۵۷۶

اکنون که مردم آگاه و ستم کشیده ی ایران، جانشان از یوغ ولایت فقیه به لب آمده و هر روز روزگار ایرانیان، بدتر و بدتر می شود، مردم به خیابان ها آمده و علیه رژیم و علیه ستم و تبعیض و پایمال شدن سازمان یافته ی حقوق طبیعیشان از سوی رژیم، دست به تظاهرات گسترده در سراسر ایران می زنند.


فرخنده باد آغاز جنبش سرنگونی و براندازی ولایت فقیه و برقرار باد سکولاریسم و دمکراسی در ایران آزاد فردا. امروز جیره خوارانی که در قالب اپوزوسیون، سال ها مردم را به دروغ دشمن شاهنشاهان والای پهلوی می انگاشتند تا نظم جمهوری اسلامی به روایت خود را بر ایران چیره کنند، با شعارهای "رضا شاه" مردم، پاسخ کوبنده ی شان را دریافت کردند. این طلیعه ی سپیده ای است که تا سرنگونی تمامیت ولایت فقیه و برقراری نظم و آرامش، دادگری و احقاق حقوق و توجه به خواست های واقعی مردم دردمند ایران و نگاهداشت تمامیت آب و خاک ایران زرخیز، هرگز به آغوش شب آرام نخواهد گرفت.

ما موجیم و تا دستگاه های ضد مردمی بسیج و سپاه و آخوندهای مفت خواره را ویران نکنیم، آرام نمی گیریم.

به امید روز ملی آخوند کشان که در آن روز، نه بدین معنی که آخوندی را بکشیم، بلکه به معنی کوتاه کردن دست چپاولگر مفت خوارگان زهدفروش از زندگی اکنون و آینده ی مردم شریف ایران، ایران ویران شده ی امروز را دوباره سرآغاز آبادی بنهیم و الگوی جهان شویم از برکت همه ی چیزهای خوب و مردمان پاک نهاد و فرهنگ و تمدن وارسته و بزرگ کشورمان.

به شعارهای "روحت شاد رضا شاه" مردم مشهد در تظاهرات ۷ اُم دی ماه ۲۵۷۶ توجه کنید:


در دیگر شعارهای مردم در تظاهرات ۷ اُم دی ماه، مردم شعار دیگری را نسبت به هواداری شاهنشاهی مشروطه سر دادند:

"ایران که شاه نداره، حساب کتاب نداره":


مردم سخنشان را با ولایت فقیه زده اند:

نه به موجودیت رژیم، آری به سرنگونی جمهوری اسلامی




تظاهرات ضد حکومتی امسال، با سال ۸۸ تفاوت ویژه ای دارد، چرا که دیگر مردم شعارهایی که بوی هواخواهی از رژیم داشته باشند را سرنمی دهند و "الله اکبر" و "یا حسین، یا حسین" سرنمی دهند. این بدان معنی است که آن دسته از هم میهنان فریب خورده ای که تا دیروز همچنان به جنبش نخ نمای اصلاحات حکومتی دل خوش کرده بودند، اکنون دیگر به ماهیت گرگ های حکومتی پی برده اند و از این دریچه، گرگ اصلاح طلب و گرگ اصولگرا برای آنان هیچ فرقی نمی کند.

به ایران بازخواهم گشت...
شاهزاده رضا پهلوی 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر