۱۳۹۶ دی ۸, جمعه

تظاهرات ضد رژیم مردم در چند شهر، امروز به تاریخ ۸ اُم دی ماه ۲۵۷۶


مردم با شرف و با غیرت رشت نیز، به همیاری هم میهنان خود در مشهد و اصفهان در تظاهرات امروز ۸ اُم دی ماه ۲۵۷۶ شرکت کردند و شعارهای ضد رژیم سردادند. در این ویدیو، مردم شعار می دهند: "می میریم، می میریم، ایرانو پس می گیریم". شعاری آکنده از درد دل و نفرت نسبت به رژیم ولایت فقیه و سرشار از امید به آزادی و رهایی از یوغ ستم سرکردگان جمهوری اسلامی:


تظاهرات برادران و خواهران هم میهن خود در همین روز را در پیوندهای زیر ببینید:
تظاهرات در مشهد
تظاهرات در اصفهان

همچنین بر اساس هماهنگی های مردمی از راه رسانه ها، در دیگر شهرهای میهن نیز در همین روز تظاهرات گسترده ای علیه ولایت فقیه و دیکتاتوری جمهوری اسلامی برپا شد. تظاهر کنندگان با سردادن شعارهای ضد رژیم و البته شعارهای سرفرازانه ی "ای شاه ایران، برگرد به ایران" و "ایران که شاه نداره، حساب کتاب نداره"، خواستار براندازی جمهوری اسلامی و بازگشت شاهزاده ی عزیز میهن رضا پهلوی شدند.

دیگر شعاری که مردم تظاهر کننده در قم علیه رژیم سرمی دادند، عبارتند از: "جمهوری اسلامی نمی‌ خوایم، نمی‌ خوایم". در ویدیوهای زیر، تظاهرات مردم قم را می بینید:



مردم قم همچنین شعار می دادند: "سید علی حیا کن، مملکتو رها کن" و "مرگ بر حزب الله":


در دیگر شهر ایران قزوین نیز، مردم به خیابان ها ریختند و همبستگی ملی خود با دیگر مردم جان به لب آمده ی میهن را اعلام کردند. شعارهای مردم تمامن ضد رژیم ولایت فقیه بود و مردم فریاد می زدند: "بریز بیرون هم وتن، حقتو فریاد بزن" و "مرگ بر دیکتاتور" که اشاره ای است به ولی فقیه رژیم:


انبوه جمعیت در تظاهرات گسترده و ملی ضد رژیم جمهوری اسلامی، هم زمان و در چند شهر بزرگ ایران برگزار شد. به امید آنکه مردم ستمدیده و در رنج دیگر نقاط کشور نیز به خیل عظیم معترضان و براندازان ولایت فقیه بپیوندند و به امید سرنگونی تمامیت جمهوری اسلامی و بازگشت شاهزاده ی عزیز میهن به کشور.

همین جستار در کیهان سوئد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر