۱۳۹۶ دی ۱۴, پنجشنبه

وقتی نیروی سرکوبگر انتظامی، مغازه های مردم را غارت می کند

در راستای تظاهرات مردمی علیه موجودیت جمهوری اسلامی، مزدوران رژیم به فرمان سرکردگان و فرماندهان خود در بدنه ی رژیم، هم در سرکوب خونین مردم نقش مستقیم و فعال دارند و هم اینکه تلاش دارند تا اعتراضات بر حق و قانونی مردم را خشونت گرایانه توصیف کنند و آنها را ضمن "تفاله خواندن"، به کشورهای غربی به ویژه آمریکا و اسراییل نسبت دهند و هتا از همسویی کشور متعفن اسلامی عربستان نام می برند که از مردم میهن پرست ایران که از ننگ و نجاست اسلام در کلیت خود متنفر هستند، پشتیبانی می کند.



عربستانی که خلیج همیشه فارس را با عنوان جعلی خلیج ع ر ب ی نام می برد و ۱۴۰۰ سال است با شمشیر و کشتار، ایران را اشغال و دین بیابانی خود را به مردم شریف ما تحمیل کرده است، چیزکی در میان چیزها نیست که بتوان آن را به طغیان مردمی علیه رژیمی خونریز منتسب کرد که اسلام ناب متعفن محمدی و عربی را در بطن خود دارد.

اکنون مردم ایران دیگر شعارهای اسلامی سرنمی دهند، سخن آنان با کلیت حاکمیت واپسگرایانه ی اسلامی اینست که این رژیم و قانون اساسی کزایی و دستگاه قضایی و دولت اسلامیش، باید سرنگون شوند و این اراده ای ملی است که با تداوم مبارزات مردم علیه دزدی ها، چپاول ها، شکنجه ها و کشتارها، هتمن به وقوع خواهد پیوست و ما دربه در شدگان از جور و ستم آخوندی در غربت، همراه و هم پای مردم درون کشور، در این مبارزات هستیم و تا براندازی کامل این رژیم اهریمنی اسلامی، دست از پای نخواهیم نشست. به امید آنکه به زودی زود، خیل عظیم ملیونی تبعید شدگان اجباری در برون مرز، به میهن عزیز برگردیم.

در ویدیوی زیر که از دوربین مدار بسته ی یک فروشگاه عرضه ی گوشی های همراه گرفته شده است، آشکارا می بینیم که نیروهای سرکوبگر به اصطلاح ضد شورش، ضمن یورش به یک فروشگاه شخصی، اقدام به دزدی اموال آن می کنند. این نمونه ای از مشت نشانه ی خروار است، می باشد:


به یاد داشته باشید که پیروزی ما در برابر اهریمن ولایت فقیه، همبستگی و یکپارچگی است و در این راستا، ما ملت به معنای واقعی کلمه ستمدیده و ستم کشیده ی ایران، حق داریم که رژیم را سرنگون کنیم.

۱ نظر:

  1. در وحشیگری و خونخواری نظام آخوندی شکی نیست اما ابن فیلم از پلیس ضد شورش دیگری هست لطفا بدست نظام سرگوبگر بهانه های الکی ندهید

    پاسخحذف