۱۳۹۷ فروردین ۱۲, یکشنبه

آیا معنی خطبه ی عقد اسلامی را به زبان پارسی می‌ دانید ؟!

همه ی ما بارها در مراسم ازدواج افراد دیگر حضور داشته‌ ایم واین متن عربی را شنیده‌ ایم، اما در واقع معنی این خطبه را به زبان پارسی می‌ دانید ؟؟ خطبه ای که ائمه ی زن باره و به اصطلاح معصوم که همه به اندازه ی موهای سرشان کنیز و برده ی جنسی داشتند و از آنها بهره کشی جنسی می کردند و کامجویی جنسی می‌ بردند، از آن مکرر استفاده کرده اند، معنا و مفهومش چیست ؟


"از شر نفس و اعمال خود به الله پناه می‌ بریم. کسی را که الله راهنمایی کند، هیچ کس نمی تواند گمراهش کند. ای کسانی که ایمان آورده اید، همیشه به الله روی کنید و به او متکی باشید و به الله متکی شوید و به خویشان یگانگی کنید و بدانید که الله مراقب شماست. و الله منش شما را درست خواهد کرد و گناهان شما را خواهد بخشید و هر کس از الله و پیامبرش فرمانبرداری کند، به پیروزی خواهد رسید".

پس از خواندن جملات بی اهمیت بالا، که هیچ ربطی به ازدواج یک زوج ندارد، آخوند حرامزاده ی مفت خواره ی انگل (با عمامه یا بدون عمامه) از عروس می پرسد:

"آیا وکیلم شما را به عقد آقای غلوم قلی در بیاورم ؟"
هنگامی که عروس پاسخ مثبت داد، وی رو به داماد می کند و همین پرسش را از او می کند. اکنون ببینیم پس از شنیدن پاسخ مثبت داماد، سخن آخوند از سوی عروس پاسخ چیست ؟ برای این بخش، متن عربی را هم باید نوشت:

"انکحتک و زوجتک نفسی الی صداق المعلوم".



واژه ی "انکحتک" از ریشه ی "ن ک ح" می آید که واژه ی نکاح هم از همین ریشه گرفته می شود. ترجمه ی این جمله که از سوی عروس آخوند به عنوان وکیلش به داماد می گوید اين است:

"من در برابر پول معینی که به من می دهی، خود را در برابر تو به گاییدن می دهم".
در فرهنگ دهخدا، جلد نه، رویه ی ۷۲۱، "نکاح" دارای دو معنی "جماع کردن" و "گاییدن" می باشد.

همچنین در فرهنگ عربی به عربی (التوقیف علی مهمات التعاریف)، نکاح به این صورت توضیح داده شده:

"ایلاج ذکر فی الفرج لیصر بذالک کالشی الواحد"؛ که معنی واژه به واژه ی آن می شود:

"وارد کردن آلت تناسلی مرد در آلت تناسلی زن برای اینکه یک جسم واحد بشود".

منبع: "زن در دام ادیان ابراهیمی"، نوشته ی زنده یاد دکتر مسعود انصاری.



اکنون از زنان الله پرست و الله زده ی ایرانی می پرسیم که با علم بر این موضوع، باز هم سنگ اسلام کزا را به سینه می زنید ؟؟ یا بر اثر تعصبات کور و نادانی، بر درستی دروغین آن پافشاری می کنید ؟! آیا این توهین به زن به عنوان یک انسان نیست ؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر